473 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op okok33

Hoeveel drinken jullie kleine van 5 maanden en hoe vaak?
Bij mij nog 5 x 180 cc. Laatste fles op verzoek dat is vaak tussen 00.00 uur en 02.00 uur

3 maanden geleden

Reactie op okok33

750 a 800ml per dag 6,5 voeding. 😅 om 5 uur probeer ik wat minder te geven omdat hij om 1 a 2 uur en 7 uur ook voesing krijgt snahcts.

3 maanden geleden

Om de hoeveel uren geven jullie flesvoeding?

3 maanden geleden

Reactie op okok33

Om de 3 uur 150ml. Tussen ongeveer 06.00 en 18.15 de laatste

3 maanden geleden

Reactie op okok33

4

3 maanden geleden

Reactie op okok33

Overdag om de 2,5/3 uur en de ene baby 150+5, de ander 120+4. Vaak laatste fles rond 19 en in de nacht nog een voeding.

3 maanden geleden

Vraagje. Ons meisje is gisteren om 19:00 naar bed gegaan. Om 21:30 nog een voeding gehad en +- 150 gedronken. Normaal slaapt ze dan tot 06:30/07:00 en krijgt ze weer haar flesje. Maar ze ligt nu nog zo lekker te slapen… twijfel of ik haar wakker moet maken?

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Vraagje. Ons meisje is gisteren om 19:00 naar bed gegaan. Om 21:30 nog een ...
Moet ze nog echt een bepaalde hoeveelheid aantal flesjes of kunnen jullie wat spelen omdat ze meer dan genoeg drinkt? In het laatste geval lekker laten slapen! ☺️ (Hier gistermiddag wakker gemaakt uit een lange dut in verband met haar flesje, hadden we liever niet gedaan maar ze drinkt max 100cc per fles (meestal 80cc) dat ze wel nog echt de hoeveelheid flesjes moet)

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Vraagje. Ons meisje is gisteren om 19:00 naar bed gegaan. Om 21:30 nog een ...
Zou ik wel doen om te voorkomen dat de fles van 21.30 er in blijft.. maar goed wat jezelf prettig vind natuurlijk. Ik zou duidelijker maken van 19.00 tot bijv. 06.30 is het nacht. Anders snap ik dat er om 21.30 nog gedronken word. Maar goed komt misschien vanzelf ook wel hoor. En als je het niet erg vind. Soms hebben ze het extra nodig🤷 toch een gevoels dingetje

3 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Zou ik wel doen om te voorkomen dat de fles van 21.30 er in blijft.. maar ...
Oh haar ritme is verder perfect hoor haha. Ze heeft een heel goed ritme, vandaag sliep ze alleen toevallig wat langer uit. Rond 07:15 werd ze wakker, dus we zitten weer prima op schema 😊

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Oh haar ritme is verder perfect hoor haha. Ze heeft een heel goed ritme, va ...
Oke en wat werkt werkt😁🥰

3 maanden geleden

Welke speen op fles gebruiken jullie? (Wij hebben dr brown) Door welke signalen zijn jullie overgegaan naar grotere speen? We zitten nu nog op 1 maar zag laatste dat 2 vanaf 3 maanden is. Hij drinkt de laatste tijd wel wat onrustig en minder maar dacht dat dit door verkoudheid en buikgriep kwam..

3 maanden geleden

Reactie op KMdV1993

Welke speen op fles gebruiken jullie? (Wij hebben dr brown) Door welke sign ...
S van Difrax. De voeding duurde verschrikkelijk lang (zo'n 30 minuten) dat ik 1 heb gelaten voor wat ie was. 2 van Brown ging nog te snel, daar liepen straaltjes melk langs de mond.

3 maanden geleden

Reactie op dropmentos

S van Difrax. De voeding duurde verschrikkelijk lang (zo'n 30 minuten) dat ...
Hier precies hetzelfde. Dus inderdaad ook maat S Difrax.

3 maanden geleden

Mijn dochter zojuist gewogen. Ze weegt 8,2 kilo. Ze krijgt 4 flessen van 210+7. Deze gaan altijd op en ze jammert na de fles, trekt de fles naar zich toe. Moet ik omhoog met de fles? Is dit überhaupt nog een optie? Het lijkt me vrij veel.

3 maanden geleden

Reactie op KMdV1993

Welke speen op fles gebruiken jullie? (Wij hebben dr brown) Door welke sign ...
Dr brown speen 2 is inderdaad vanaf 3 maanden. Ik ging het uittesten toen mn baby 3 maanden was, maar het ging te snel. Pas bij 5 maanden gaf ik speen 2.

3 maanden geleden

Hoeveel en welke tijden drinkt jullie kleine? Mijn dochter is nu 22 weken en heeft nog 5 voedingen maar wil eigenlijk naar 4.

3 maanden geleden

Reactie op Isiss

Hoeveel en welke tijden drinkt jullie kleine? Mijn dochter is nu 22 weken e ...
4x 210+7 om 7-11-14:30 en 18:00 ongeveer. Heel soms heeft ze om 17 honger. Dan krijgt ze de fles en om 18:30 nog 90+3 🙈🤭

3 maanden geleden

Hebben jullie ervaring met slecht drinkende baby'tje van 5 maanden? 😔 Onze dochter dronk altijd redelijk sinds sprong 4 weken aan de gang was en eindelijk vorige week gestopt was leek het paar dagen weer goed te gaan en dronk ze 160 ml om de 3 uur nu is het weer prut, dan weer 100 ml drinken en dan weer 60 dan weer 40, al van alles geprobeerd, op verzoek fles geven, om de drie uur en niet meer geven, om de drie uur en eind van het uur nog een keer aanbieden. Snachts komt ze daardoor nog steeds en lurkte ze 160 achter elkaar weg. Ik weet het niet meer.. Heef iemand tips of moet ik gewoon om de drie uur aanbieden en dit laten voor wat het is?

3 maanden geleden

Reactie op okok33

Dr brown speen 2 is inderdaad vanaf 3 maanden. Ik ging het uittesten toen m ...
Onze kleine man is komende week 5 maanden. Van het weekend geprobeerd maar leek nog steeds wel erg snel te gaan. Gaf daarna ook weer veel terug...