473 Reacties

3 maanden geleden

Mama’s die overgestapt zijn van borstvoeding naar kunstvoeding, zijn jullie uiteindelijk ‘grote’ flessen gaan geven? Ik vervang nu elk bv moment voor een fles, maar meer dan 120 drinkt ze niet. Ze komt nog zo’n 7/8 keer. Is dat op een gegeven moment bij jullie meer in de fles geworden en minder voedingen? Ben even benieuwd 😊

2 maanden geleden

Mijn dochter heeft sinds een paar dagen allemaal bultjes op een kant van haar gezicht. Je voelt ze ook echt zitten maar ze heeft er geen last van volgens mij. Iemand enig idee wat het kan zijn?

2 maanden geleden

Reactie op Isiss

Mijn dochter heeft sinds een paar dagen allemaal bultjes op een kant van ha ...
Waterpokken of muggenbultjes?

2 maanden geleden

Reactie op Isiss

Heeft ze iets gegeten misschien allergiev

2 maanden geleden

Reactie op Isiss

Ik ben ook benieuwd. Onze zoon had iets vergelijkbaars. Ook 4 a 5 blaasjes en ze blijven ook lang zitten ookal zijn ze niet rood meer. Ik dacht eerst muggenbeten, maar zo lang lijkt me vreemd. Ben benieuwd of mee rmensen het herkennen!

2 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Waterpokken of muggenbultjes?
Ze is net 6 maanden dus vind het lastig of het waterpokken kunnen zijn. Muggenbulten dacht ik eerst maar ze worden groter/roder..

2 maanden geleden

Reactie op Isiss

Idd waterpokken of muggenbulten. Je weet t volgens mij huisarts iets zekerder als er ook bultjes zitten op plekken waar geen muggen komen. Helaas kunnen blaasjes ook bij muggenbulten horen..mijn zoontje heeft de waterpokken met 4 mnd gehad