151 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Marilynnnnnnn
Bedankt. Hoe ben je er toen na maanden afgekomen? Wat je je toen gedaan?
Hygi毛ne mbt spuugdoeken enz heet genoeg wassen maar ook zelf veel vaker handen wassen enz na bv, probiotica, zo min mogelijk suikers want dat voedt de candida/spruw, bioresonantie therapie, gentiaan violet.
Maar het kan ook binnen een weekje goed smeren met bijvoorbeeld gentiaan violet zo weg zijn.
Alleen ik had het gewoon hardnekkig en dat hoeft niet bij iedereen gelukkig.
En bij mij was het na al het getob en frustratie ineens weg en ik denk dat bioresonantie therapie het meest heeft geholpen ik kreeg toen op maat gemaakte druppels en een andere probiotica. Maar zou het eerst zelf proberen weg te krijgen 鈽猴笍
8 maanden geleden
Reactie op Bvs.
Ja klopt, wordt voor heel veel gebruikt. Ik heb het voornamelijk gebruikt v ...
Maar ik neem aan dat je dat niet in het mondje kunt doen?
8 maanden geleden
Hier gisteren begonnen met Gentiaan violet. Vandaag der kleding maar afstemmen op der mond 馃槄
8 maanden geleden
Reactie op Suusxb
Hier ook spruw.. mag ik vragen waarom jullie niet medicatie van de huisarts ...
Omdat ik van verhalen heb dat het niet werkt maar dat de kleine er wel heel misselijk van wordt.
8 maanden geleden
Reactie op Suusxb
Hier ook spruw.. mag ik vragen waarom jullie niet medicatie van de huisarts ...
Het werkt niet. Spul is gebaseerd op suiker, laat dat nu hetgeen zijn waarom de candida feest viert.
8 maanden geleden
Reactie op Bvs.
https://natural-moummies.nl/shop/ehbo-zilver-spray/
Jawel, kan gewoon
Oh men! Wist ik niet. weer wat geleerd! Thnx!!
8 maanden geleden
Mijn kleintje had ook spruw, wel gestart met de suspensie via de HA, is helemaal weggetrokken en geen misselijkheidsklachten gemerkt.
7 maanden geleden
Reactie op Fabi-R
Waar kan ik de gentiaan violet kopen heeft iemand een link hiervoor ??
Even googlen en vergelijken. Op www.borstvoeding.com staat hoe je het beste kunt gebruiken.
7 maanden geleden
Mijn dochtertje heeft ook spruw, zij heeft nystatine van de huisarts en ik miconazol van de kruidvat. We zijn nu 3 dagen bezig en tongetje is al stuk minder wit en de steken in mn borsten komen heeel af en toe nog met vlagen in plaats van de hele tijd. Geen misselijkheid te zien hier. Dus ik ben eigenlijk wel positief over dat spulletje..
Wij doen verder de fop, doeken en alles wat ik aanraking komt met melk en spuug uitkoken, heet wassen en elke doek na elke voeding in de was gooien,nog vaker handen wassen en haar gezichtje wat vaker wassen. Gewoon vest hygi毛nisch zijn. Wellicht helpt de combi ook bij het herstel
7 maanden geleden
Reactie op MamaMiep
Mijn dochtertje heeft ook spruw, zij heeft nystatine van de huisarts en ik ...
Wat fijn om te lezen dat het bij jou goed werkt! Wij zijn nu sinds maandag bezig met dezelfde combi aan maatregelen en merk wel verschil in drinkgedrag aan de borst, dit gaat veel beter, maar zie nog geen duidelijke verbetering in de witte tong en witte puntjes.
Hoe dien jij de nystatine toe? Hier was het advies 4x per dag 1ml via een spuitje maar dit werkte slecht vond ik dus ik probeer nu 1 ml met een wattenstaafje te verdelen door de mond, dit gaat aardig.
7 maanden geleden
Reactie op Rrbrrb
Wat fijn om te lezen dat het bij jou goed werkt! Wij zijn nu sinds maandag ...
Ik merk hier met een paar uur al verschil. Onze kleine wilde niet meer drinken. Liet steeds los en begon dan te huilen. Nu krijg ik m'n afgekolfde melk weer een beetje bij hem.naar binnen.
De dokter adviseerde mij de nystatine met je gewassen pink een beetje te verspreiden in het mondje. Wangen, tandvlees etc. Wie weet helpt dat iets? Hopelijk ben je er gauw vanaf.