151 Reacties

7 maanden geleden

Hoe gaat het bij jullie? Is het al minder/weg? Wat hielp?

7 maanden geleden

Hier deed ik eerst 8x 0.5ml en toen ging het beter. Toen 4x1 leek het terug te komen dus we gaan nu weer 8x0.5

7 maanden geleden

Reactie op LL24

Dames nemen jullie zelf probiotica in en geven jullie ook nog aan de baby? ...
Osteopaat raadde bet vandaag aan.

7 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Osteopaat raadde bet vandaag aan.
Dus voor je zelf en de baby ook druppels geven?

7 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Nog steeds, al 5 weken onderweg. Ondertussen tepels al zo gehard dat die geen pijn meer doen. Zelfs baby lijkt er minder last van te hebben. Hier hielp niets.

7 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Hier zien we wel verbetering met de 4x1ml en alles schoon houden. Witte waas en puntjes beginnen weg te trekken en drinken gaat ook weer beter! Nu dus volhouden

7 maanden geleden

Mijn baby heeft een witte tong is dat al genoeg om te weten dat hij Spruw heeft? Hij drinkt oeveingens ook onrustig maar dat is sinds het begin al … en mocht spruw zijn is verstandig om dit te behandelen of kan dit vanzelf overgaan ??

7 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Mijn baby heeft een witte tong is dat al genoeg om te weten dat hij Spruw h ...
Kijk of je het weg kan vegen, zoja is het melk. Zoniet kan het inderdaad spruw zijn

7 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Mijn baby heeft een witte tong is dat al genoeg om te weten dat hij Spruw h ...
Kam vanzelf overgaan als hij en jij geen last hebben. HA xei dat ze het liefst alleen behandelen als er klachten zijn .

7 maanden geleden

Reactie op Tigerlilly

Nog steeds, al 5 weken onderweg. Ondertussen tepels al zo gehard dat die ge ...
Jeeetje war ellendig!! Ben nu al klaar met al dat schoonmaken. Dacht m'n rode badjas even mee te wassen op 60 omdat er wat spuug op was gekomen. Zie hier onze nieuwe kleur doeken voor onze vent. 🤣

7 maanden geleden

Reactie op LL24

Dus voor je zelf en de baby ook druppels geven?
Voor mezelf zei hij. Aan de baby durf ik niets over te zeggen.

7 maanden geleden

Is elke witte tong spruw? Mijn dochtertje heeft ook geregeld een witte tong, maar we hebben beide eigenlijk nergens last van naar mijn idee.. Heeft niet elke baby na het drinken een beetje een witte melktong of zeg ik nou iets geks? 😂

7 maanden geleden

Reactie op Sbeer88

Hier helaas ook spruw. Merk net meteen aan de steken in me borst en ook dat ...
Ik kolf nu bijna 10 dagen fulltime door de spruw, de kleine blijft max 5 min aan de borst :(

7 maanden geleden

Reactie op Lautje247

Ik kolf nu bijna 10 dagen fulltime door de spruw, de kleine blijft max 5 mi ...
Ik ben vandaag bij de osteopaat geweest en dacht dat onze kleine de fles vanwege spruw losliet, maar een paar magische houdingen verder sliep onze man de halve dag zonder te huilen en klokte hij net z'n fles van 100 ml zo achterover. Krampjes speelden toch een grotere rol dan ik dacht.

7 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Ik merk hier met een paar uur al verschil. Onze kleine wilde niet meer drin ...
Krijg je de nystatine op recept ?

7 maanden geleden

Reactie op Anomom99

Is elke witte tong spruw? Mijn dochtertje heeft ook geregeld een witte tong ...
Hier ook een witte tong maar verder niks in het mondje. Ik twijfel ook al vanaf begin of het spruw is maar het wordt niet erger of slechter. Heb er zelf ook geen last van en nu 5 weken oud. Lactatiekundige zei dat het ook kon komen door dat ze hun tong soms niet goed schoon kunnen schrapen, die van ons heeft een verborgen tongriem maar we doen daar niks aan omdat het ons geen probleem geeft

7 maanden geleden

Lieve dames ik lees hier verschillende middeltjes tegen spruw, mijn zoontje naar een witte tijd is afgelopen dagen heel erg onrustig bij het drinken, hij laat los en raakt gefrustreerd ik denk dus dat het spruw is. Ik heb alleen geen zin om naar de ha te gaan, ben de afgelopen tijd te vaak geweest. Ik vraag me af wat is een effectieve en snelle middel? En voor de nystatine is een recept voor nodig ?

7 maanden geleden

Reactie op Lautje247

Ik kolf nu bijna 10 dagen fulltime door de spruw, de kleine blijft max 5 mi ...
Hier ook nog geen eens 5 min denk 1 min en dan laat los en wilt dan weer maar raakt gefrustreerd en boos. Heb nog geen nystatine jij al wel?

7 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Ik wel. Moest ook echt langs bij HA voor diagnose

7 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Ik kon het ophalen bij de apotheek na het doorsturen van foto's en beantwoorden van wat vragen door de assistent in overleg met de dokter. Maar de ha moet idd wel een recept uitschrijven voordat je het kunt halen.