151 Reacties

7 maanden geleden

Doen jullie de hydrofiel van het voeden ook na elke voeding in de was? Merk dat ik echt maar blijf wassen met 8 doeken per dag en nog 4 van dr bedjes/commodes.

7 maanden geleden

Reactie op Anomom99

Is elke witte tong spruw? Mijn dochtertje heeft ook geregeld een witte tong ...
Nee hoor hoeft geen spruw te zijn, kan idd een melktong zijn, heeft onze zoon ook al vanaf de geboorte! Spruw is echt een dik plakkaat , als je het er met geen mogelijkheid af krijgt is het spruw.. ook wordt spruw (meestal) op den duur erger .. tenminste dit is mij gister allemaal verteld in t ziekenhuis door de kinderarts 馃槀

7 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Lieve dames ik lees hier verschillende middeltjes tegen spruw, mijn zoontje ...
Voor nystatine is idd een recept nodig via de huisarts.. je kan nog kokosolie proberen , dat schijnt goed te werken. Wel zei de kinderarts hier in t ziekenhuis dat als het echt spruw is het wel het beste is om het met nystatine te behandelen..

7 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Doen jullie de hydrofiel van het voeden ook na elke voeding in de was? Merk ...
Hier hetzelfde. De hydrofiele doeken gaan er met een rap tempo doorheen..

7 maanden geleden

Zijn er al.mensen vanaf? Heb een beetje hoop nodig. 馃槄

7 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Ja wij! Na een week met nystatine was ik er helemaal klaar mee. Zag ook niet echt of het nou allemaal weg was. Gestopt en toen werd het eigenlijk alleen maar beter.

7 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Nope, still going strong . 6 weken al. Ben gestopt met alles. Slik enkel nog probiotica.

7 maanden geleden

Reactie op Tigerlilly

Nope, still going strong . 6 weken al. Ben gestopt met alles. Slik enkel no ...
Ohhjeetje wat lang!! 馃槼 met alles gestopt bedoel je anti schimmelmicatie en alle wassen/hygi毛ne?

7 maanden geleden

Reactie op Suusxb

Ja wij! Na een week met nystatine was ik er helemaal klaar mee. Zag ook nie ...
Beter!! Hier nog wel een witte tong, maar las dus ook weer dat die van verborgen reflux kan komen. 馃槄 Wel fijn dat het bij jou zo goed heeft uitgepakt.

7 maanden geleden

Reactie op Tigerlilly

Nope, still going strong . 6 weken al. Ben gestopt met alles. Slik enkel no ...
Geef je je kindje trouwens ook probiotica?

7 maanden geleden

Hier nog steeds spruw geloof ik. Krijg het wit niet van de tong. Maar weer een afspraak gemaakt met de HA.

7 maanden geleden

Lois Harmony Bio Kokosolie (Extra Virgin) #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi466152 is dit de goede kokosolie?

7 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Lois Harmony Bio Kokosolie (Extra Virgin) #AlbertHeijn https://www.ah.nl/pr ...
Ja ik denk dat die jij hebt goed kan! Ik heb deze en werkt top met 2 dagen was ze er vanaf. BioFan Coconut oil #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi227140

7 maanden geleden

Reactie op Marliesxxx

Ja ik denk dat die jij hebt goed kan! Ik heb deze en werkt top met 2 dagen ...
Hoe gebruik je het? Beetje op je vingers en dan smeren? Ik ben zo klaar mer de spruw en nystatine 馃槄

7 maanden geleden

Je doet een beetje op je wijsvinger of pink zodat ze kunnen sabbelen of inderdaad smeren. Na elke voeding deed ik het. Als je een speentje gebruikt kan je ook kokosolie op het speentje doen. Bij borstvoeding kan je voor en na elke voeding een beetje olie op je tepel smeren.

7 maanden geleden

Ook hier al 4 weken spruw en helemaal klaar mee 馃檲 Nog tips voor de pijn? Die steken 馃槧, ik kan soms wel janken 馃槩

7 maanden geleden

Reactie op Mel1406

Ook hier al 4 weken spruw en helemaal klaar mee 馃檲 Nog tips voor de pijn? D ...
Pure bessensap in mondje van de baby en zelf op de tepels smeren. Pure kokosolie en zelf probiotica nemen

7 maanden geleden

Daktarin orale gel! Op tegels maar ook elke keer iets in het mondje van de baby. Voor mezelf ook een flucanazol tablet omdat ik telkens de baby aan het (her)besmetten ben/was. Beide helaas wel op dokters recept.. Nystatine , kokosolie , pure bessensap, schimmelcreme voor tepels , been there, done that! ELLENDE馃く

7 maanden geleden

Reactie op Inge70

Daktarin orale gel! Op tegels maar ook elke keer iets in het mondje van de ...
Dat is wel vanaf 4 maanden pas toch?

7 maanden geleden

Bedacht me dat de handjes van de baby natuurlijk ook steeds weer kunnen besmetten. Hoe reinigen jullie die, of gewoon niet?