151 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Anomom99
Is elke witte tong spruw? Mijn dochtertje heeft ook geregeld een witte tong ...
Nee hoor hoeft geen spruw te zijn, kan idd een melktong zijn, heeft onze zoon ook al vanaf de geboorte! Spruw is echt een dik plakkaat , als je het er met geen mogelijkheid af krijgt is het spruw.. ook wordt spruw (meestal) op den duur erger .. tenminste dit is mij gister allemaal verteld in t ziekenhuis door de kinderarts 馃槀
7 maanden geleden
Reactie op Fabi-R
Lieve dames ik lees hier verschillende middeltjes tegen spruw, mijn zoontje ...
Voor nystatine is idd een recept nodig via de huisarts.. je kan nog kokosolie proberen , dat schijnt goed te werken. Wel zei de kinderarts hier in t ziekenhuis dat als het echt spruw is het wel het beste is om het met nystatine te behandelen..
7 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Zijn er al.mensen vanaf? Heb een beetje hoop nodig. 馃槄
Nope, still going strong . 6 weken al. Ben gestopt met alles. Slik enkel nog probiotica.
7 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Lois Harmony Bio Kokosolie (Extra Virgin) #AlbertHeijn https://www.ah.nl/pr ...
Ja ik denk dat die jij hebt goed kan! Ik heb deze en werkt top met 2 dagen was ze er vanaf.
BioFan Coconut oil #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi227140
7 maanden geleden
Je doet een beetje op je wijsvinger of pink zodat ze kunnen sabbelen of inderdaad smeren. Na elke voeding deed ik het.
Als je een speentje gebruikt kan je ook kokosolie op het speentje doen.
Bij borstvoeding kan je voor en na elke voeding een beetje olie op je tepel smeren.
7 maanden geleden
Reactie op Mel1406
Ook hier al 4 weken spruw en helemaal klaar mee 馃檲 Nog tips voor de pijn? D ...
Pure bessensap in mondje van de baby en zelf op de tepels smeren.
Pure kokosolie en zelf probiotica nemen
7 maanden geleden
Daktarin orale gel! Op tegels maar ook elke keer iets in het mondje van de baby.
Voor mezelf ook een flucanazol tablet omdat ik telkens de baby aan het (her)besmetten ben/was.
Beide helaas wel op dokters recept..
Nystatine , kokosolie , pure bessensap, schimmelcreme voor tepels , been there, done that! ELLENDE馃く
7 maanden geleden
Reactie op Inge70
Daktarin orale gel! Op tegels maar ook elke keer iets in het mondje van de ...
Dat is wel vanaf 4 maanden pas toch?