151 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Marilynnnnnnn

Pure bessensap in mondje van de baby en zelf op de tepels smeren. Pure koko ...
Welke probiotica gebruikte jij?

7 maanden geleden

Herkenbaar! Zo frustrerend dat niks lijkt te werken 😫

7 maanden geleden

Reactie op Mel1406

Herkenbaar! Zo frustrerend dat niks lijkt te werken 😫
Ja!!!!! Ben er zo, zo klaar mee!! Ik gebruik nu zelf probiotica van Laveen. Was speciaal voor borstvoedende moeders. Tegen krampjes, maar mss ook wel spruw dan?

7 maanden geleden

Reactie op Inge70

Daktarin orale gel! Op tegels maar ook elke keer iets in het mondje van de ...
Hoe lang ben je al bezig?

7 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Hoe lang ben je al bezig?
Al bijna 4 weken spruw (dochter is 5weken) , nu sinds kleine week gaat het met ons beiden veel beter! Maar herken het helaas van onze 1e dochter, daar ook wekenlang aangemodderd met het leed dat spruw heet..

7 maanden geleden

Reactie op Inge70

Al bijna 4 weken spruw (dochter is 5weken) , nu sinds kleine week gaat het ...
Pfff en ik vond mezelf al zielig met bijna 2 weken.

7 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Pfff en ik vond mezelf al zielig met bijna 2 weken.
Ja wordt je zo zat en moedeloos van he.. Alles wassen op 60° , zelfs voedingsbhs gooi ik er bij in, zo zonde.. ipv wegwerpzoogcompressen de wasbare gekocht. Zovaak handen wassen dat ze nu continue droog/ruw zijn. Zelfs vieze thee (pau d'arco) gedronken om dr spruw tegen te gaan 😆Zoveel handelingen en zo weinig resultaat.. tot afgelopen week🥳🥳 houdt vol!

7 maanden geleden

Reactie op Mel1406

https://www.vitakruid.nl/products/symflora-baby?variant=92104&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI9_WO-fykhQMV7bCDBx2AOQQJEAQYASABEgLxhPD_BwE

7 maanden geleden

Reactie op Mel1406

https://www.vitakruid.nl/products/symflora-baby?variant=92104&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI9_WO-fykhQMV7bCDBx2AOQQJEAQYASABEgLxhPD_BwE

7 maanden geleden

Kuur van de Nystatine loopt vrijdag af. HA zei stoppen en dan zien hoe het gaat. Spruw is er nog wel, maar wel verminderd.

7 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Kuur van de Nystatine loopt vrijdag af. HA zei stoppen en dan zien hoe het ...
Oh die van mij loopt dan ook af, ik ga morgen even bellen of we nog door moeten. Blijf jij wel alles wassen etc? Ik heb idee dat als ik daarin verslap de spruw wel weer direct oplaait

7 maanden geleden

Ik wist niet zeker of ik het had maar … hebben jullie ook een witte tepel ? Jeuk aan de tepel en steken ? Het lijkt bij mij alsof het alleen aan een kant is dus een tepel en niet allebei … kan dit ?

7 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Kuur van de Nystatine loopt vrijdag af. HA zei stoppen en dan zien hoe het ...
Is dit een zalf ? Of zijn dit pillen ?

7 maanden geleden

Reactie op Rrbrrb

Oh die van mij loopt dan ook af, ik ga morgen even bellen of we nog door mo ...
Lactatiekundige gaat voor mij even informeren naar gentiaanviolet als hey terugkomt. Ben benieuwd wat je arts zei! Doorgaan? Mijn huisarts was niet perse van alles wassen enz. Doe het wel. Maar mss iets minder hydrofiele doeken. En maar 1x per dag steriliseren zoals er ook stond. 😅

7 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Is dit een zalf ? Of zijn dit pillen ?
Soort dikkere vloeistof voor in de mond.

7 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Ik wist niet zeker of ik het had maar … hebben jullie ook een witte tepel ? ...
Nee, had wel een rodere /roze tepel en vooral steken in m'n borst. Ik had idd alleen aan rechts klachten. Kan geloof ik met kloven enz tr maken hebben. Viel vooral op bij ons doordat onze kleine niet meer wilde drinken en een witte tong bleef houden

7 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Nee, had wel een rodere /roze tepel en vooral steken in m'n borst. Ik had ...
Ik heb vandaag gebeld en krijg wat voor mijn tepel en voor mijn zoontje. Hopelijk is snel voorbij want de steken en de jeuk zijn heel vervelend

7 maanden geleden

Ik lees de hier veel mensen alles wassen. De huisarts vertelde me vanochtend daar niets over. Wat os verstandig te doen/ te wassen op 60 graden ? En vanaf wanneer als je begin met de kuur of ?

7 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Ik lees de hier veel mensen alles wassen. De huisarts vertelde me vanochten ...
Hopelijk knapt het gauw op. Mijn huisarts zei daar ook niets over. https://www.borstvoeding.nl/uitdagingen-bij-borstvoeding/spruw/ Mss heb je daar wat aan. Hygiëne deden wij zsm.

7 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Ik lees de hier veel mensen alles wassen. De huisarts vertelde me vanochten ...
https://www.thuisarts.nl/spruw En die