151 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Lactatiekundige gaat voor mij even informeren naar gentiaanviolet als hey t ...
Jep, advies is nog 5-7 dagen doorgaan dus ga morgen maar weer het herhaalrecept ophalen. Ben er wel echt klaar mee馃槄

7 maanden geleden

Reactie op Rrbrrb

Jep, advies is nog 5-7 dagen doorgaan dus ga morgen maar weer het herhaalre ...
Oh echt joh, wat vreemd dat het verschilt. Hoe lang ben je al bezig met de kuur?

7 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Oh echt joh, wat vreemd dat het verschilt. Hoe lang ben je al bezig met de ...
Nu ruim 2 weken. Heb jij nog kokosolie geprobeerd?

7 maanden geleden

Reactie op Rrbrrb

Echt vreemd hoor. Ik bijna 2 weken. Nee nog niet. 馃槄 Heb het wel liggen

7 maanden geleden

Pff merk dat ik het nu zo voor het weekend dan wel spannend vindt te stoppen met de Nystatine. ..

7 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Pff merk dat ik het nu zo voor het weekend dan wel spannend vindt te stoppe ...
Heb je nog liggen? Kun je altijd weer starten als het toch snel terugkomt dit weekend?

7 maanden geleden

Reactie op Rrbrrb

Heb je nog liggen? Kun je altijd weer starten als het toch snel terugkomt d ...
Yupp flesje is nog niet leeg. Denk dat ik even doorga dit weekend tot het op is馃槄 Moet lukken met nog iets minder dan de helft. Vind dat echt raar dat er geen eenduidige benadering is ofzo.

7 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Yupp flesje is nog niet leeg. Denk dat ik even doorga dit weekend tot het o ...
In principe is het een week doorgaan nadat het weg is. Weet niet hoelang het al weg is bij jullie?

7 maanden geleden

Reactie op Suusxb

In principe is het een week doorgaan nadat het weg is. Weet niet hoelang he ...
Euh niet. Maar de HA zei nu stoppen na de afgelopen 2 dagen. We hebben dan een kuur van 2 weken gehad. Was nog niet weg, maar wel minder zei hij toen I daar dinsdag was met onze kleine.

7 maanden geleden

Reactie op Rrbrrb

Hoe is het nu daar? Doe je nog alle hygi毛nedingen enz? Werkt de nieuwe kuur?

7 maanden geleden

Hoe zagen jullie de spruw op jullie tepels? Ik heb het idee dat het in de mond van de baby wel weg is maar ik zie op mijn tepels nog steeds wat witte aanslag terwijl ik me echt helemaal scheel smeer met die daktarin al 2 weken lang. Na elke kolfsessie, met elke keer nieuwe zoogkompressen 馃槄

7 maanden geleden

Reactie op Merell1993

Hoe zagen jullie de spruw op jullie tepels? Ik heb het idee dat het in de m ...
Ik heb dat ook en ook jeuk馃槥

6 maanden geleden

Ik stopte zondag op maandagnacht met de nyastatine. Zoontje vandaag niet lekker wakker geworden. Al 2x aan projectielbraken gedaan en heftige kokhals. Ha maar weer gebeld. Meer mensen die reactie hadden op stoppen?

6 maanden geleden

Oh en er komt dus weinig melk in.

6 maanden geleden

Ik mag geen kuur meer omdat hij het al best lang heeft....

6 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Hoe is het nu daar? Doe je nog alle hygi毛nedingen enz? Werkt de nieuwe kuur ...
Hey, lief dat je er naar vraagt. Ik was gister bij het consultatiebureau en de kinderarts gaf aan geen spruw meer in het mondje te zien. Ik vind zelf dat de tong nog wel wat wit is en krijg het niet weggeveegd dus volgens mij geen melk. Mijn tepels lijken ook nog steeds iets rozer dan normaal. Ik ben nu sinds gister even gestopt met de kuur na controle van kinderarts en zie ook al een week geen verbetering of verslechtering. Drinken graag ook gewoon goed en ze komt ook goed aan. In het begin dronk ze echt slechter en was ze ook afgevallen tot onder haar geboortegewicht 2 weken na geboorte. Ik wacht het nu even af en hou het goed in de gaten, vind het wel een beetje spannend na al die moeite de afgelopen weken. Had nu ook bij de apotheek een andere smaak nystatine gekregen, muntsmaak. Raakte ze ook vrij overstuur van dus was nog een reden om even te stoppen馃槄 Begrijp ik nou goed dat jij niet langer door mocht met de kuur van de ha?

6 maanden geleden

Reactie op Rrbrrb

Hey, lief dat je er naar vraagt. Ik was gister bij het consultatiebureau en ...
Aahh wat fijn dat het wle weg leek. Ik hoop het echt voor je!!! Snap idd je spanning. Hier ook die wel. Mag idd niet door. Had een super vrolijk ventje en sinds vanmorgen echt een verdrietig en onrustige baby. Hij klikt weer aan de fles, huilen halverwege en daarna en buikpijn denk ik + bogen spugen. Zal wel teveel lucht meekomen.

6 maanden geleden

Hee hoi Wij zitten helaas ook aan de nystantine maar het valt me op dat een van de meisjes echt overstuur raakt hierdoor. Zij lijkt ook niet echt last te hebben van de spruw (de ander wel heel erg) dus behandelen we ze in overleg met de ha beide.. Maar vraag me nu best af of we er goed aan doen bij beeb die geen last heeft. (Al is niet behandelen ook niet echt een optie, want al die spuugdoekjes e.d. gescheiden houden is niet te doen 馃ゲ) Reageren andere babies ook zo op de nystantine?

6 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Hee hoi Wij zitten helaas ook aan de nystantine maar het valt me op dat een ...
Onze kleine man vond het vaak geen succes. Meestal idd huilen daarna, maar niet extreem overstuur. Begreep wel dat er ook verschillende smaken zijn.

6 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Hee hoi Wij zitten helaas ook aan de nystantine maar het valt me op dat een ...
Hoelang ben je nu bezig? Bij ons was het eerste dagen ook huilen maar ze wende er wel aan na een paar dagen. Hier na een tijdje andere variant gekregen met mint smaak en toen was ze weer de hele tijd overstuur. Ik heb toen afgebouwd omdat het al praktisch weg was.