151 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Aahh wat fijn dat het wle weg leek. Ik hoop het echt voor je!!! Snap idd j ...
Is het bij jou inmiddels ook helemaal weg?

6 maanden geleden

Reactie op Rrbrrb

Is het bij jou inmiddels ook helemaal weg?
Nou, die witte tong blijft. Maandag op het consultatiebureau zei ze dat ze verder geen spruw op z'n kaken zag. Misschien melkaanslag op de tong? Blijft wel lang en nog steeds niet weg te vegen. Fles is een tijdje beter gegaan, maar nu Klikken, onrustig, krampjes weer...ja wat zal her zijn. Kan ook deze leeftijd een beetje zijn toch? Doe nog wel dagelijks steriliseren en doeken wassen op 60 en heel goed handen wassen maar verder heb ik het een beetje losgelaten. Bij jou helemaal weggebleven?

6 maanden geleden

Reactie op Rrbrrb

Hoelang ben je nu bezig? Bij ons was het eerste dagen ook huilen maar ze we ...
Bedankt beide voor jullie geruststelling :) pas sinds dinsdagmiddag bezig. Het ging vandaag in de loop van de dag steeds iets beter gelukkig. Was bang dat we juist iets extra zouden triggeren doordat ze zo huilde, maar het nam wat af. Daarnaast denk ik dat we er zeker wel goed aan doen, want ze steekt ineens haar tongetje weer uit. Zie daardoor de spruw ook veel beter, ook bij beeb 2 toch wel erg zichtbaar 馃槄 Oepsie, ik heb ruim 2 weken getwijfeld of ik moest bellen. Al die tijd niet gedaan....

6 maanden geleden

Hello! Ik twijfel of onze kleine meid spruw heeft. Op het achterste gedeelte van dr tong zit al enkele dagen een witte laag. Maar als ik er over heen veeg, wordt dat wel minder. Kun je spruw echt helemaal niet wegvegen? Of vervaagt het dan ook?

6 maanden geleden

Reactie op Josephine44

Hello! Ik twijfel of onze kleine meid spruw heeft. Op het achterste gedeelt ...
Spruw veeg je niet weg, waarschijnlijk is het een melk beslagje. Onze zoon heeft dit al wekenlang door een iets korte tongriem

4 maanden geleden

Hoi dames mijn zoon van 3 maanden heeft spuw. Welke middel werkt het best en zijn we er sneller vanaf? Ik heb al Een middel van de ha maar het helpt niet al 1 week spruw in de mond nu

4 maanden geleden

Reactie op Romi

Hoi dames mijn zoon van 3 maanden heeft spuw. Welke middel werkt het best e ...
Kokosolie!

4 maanden geleden

Reactie op Pdw91

Kokosolie!
Maakt het niet uit welke? En mag ik deze ook op de tong van de baby smeren?

4 maanden geleden

Reactie op Romi

Maakt het niet uit welke? En mag ik deze ook op de tong van de baby smeren? ...
Extra vierge/ koudgeperste kokosolie, die is onbewerkt (ruikt ook nog lekker naar kokos). Krijg je bij ecoplaza bijvoorbeeld, gewone supermarkten hebben deze niet altijd

4 maanden geleden

En mijn lk zei dat het voldoende is mijn tepel voor (en ook na) de voeding in te smeren, dan komt het ook in de mond van de baby 鈽猴笍