52 Reacties

5 maanden geleden

Hier nu twee weken bezig en ik vind de combinatie heerlijk! Fijn om naar het werk te gaan (ben verpleegkundige) en daarna weer heerlijk om naar huis te gaan.

5 maanden geleden

Reactie op Pdw91

Ik begin volgende week weer! Kijk er heel erg naar uit aan de ene kant, maa ...
Even wennen en dan voelt het weer vertrouwd.

5 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Jaa hoe vaak ik verbaasde gezichten krijg wanneer ze vragen vond je het moe ...
Precies dat! Doen wat goed voelt

5 maanden geleden

Ik moet over 5 weken weer en zie er nu al zo tegenop. Iedereen zegt dat ik er vast wel aan toe ga zijn, het als ontspanning aan gaat voelen, maar het voelt nu vooral als iets wat ik dan óók nog moet managen naast een baby die nog altijd in slaap gewiegd moet worden en die we overdag met geen mogelijkheid weggelegd krijgen😅 ben blij dat ik er een paar weken ouderschapsverlof aan vast heb geplakt.

5 maanden geleden

Reactie op kayleevg307

Ik moet over 5 weken weer en zie er nu al zo tegenop. Iedereen zegt dat ik ...
Ik herken je gevoel.. ik ben er wel heel erg aan toe en zin in in de zin van weer even iets anders doen dan moeder zijn en vind m'n werk en collega's heel leuk dus zal zeker 'ontspannend' werken, maar de vermoeidheid en de energie die het gaat kosten naast het moederschap, huishouden etc zie ik ook een beetje tegenop ☺️ maar komt vast goed💪

5 maanden geleden

Inmiddels 2.5week aan het werk en het voelt toch weer goed en vertrouwd. Het s even wennen, maar eenmaal aan de gang zo weer gewend. Het is nu alleen nog leuker om weer thuis te komen. 😍

4 maanden geleden

Ik ben vandaag begonnen met werken. En wat vond dat vreselijk ik ben helemaal niet aan toe :( ik zou zo graag thuis nog eventjes willen blijven maar helaas kan dit niet … ik ben gedeeltelijk ziek gemeld dus begin langzaam aan het opbouwen alsnog ben ik nu helemaal kapot hoofdpijn, moe, misselijk wat een zware dag :(

4 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Ik ben vandaag begonnen met werken. En wat vond dat vreselijk ik ben helema ...
Heb je dit al even?? Anders zou ik even bloed gaan prikken als ik jou was. Erg vervelend om zo weer te moeten starten

4 maanden geleden

Nog geen zin, maandag weer beginnen, maar ik zit met name een beetje met dat mijn dochter nog niet echt een schema heeft (ik voed haar op verzoek) en soms slaapt ze heel lang door, wat super fijn is, maar ik vraag me dan af of ik haar dan ‘s ochtends wakker moet maken voor een voeding voordat ik naar werk ga of dat ik haar juist moet laten slapen (mijn vriend werkt deels thuis, dus ze gaat wel 3 dagen naar de opvang)

4 maanden geleden

Reactie op cootje89

Nog geen zin, maandag weer beginnen, maar ik zit met name een beetje met da ...
Het advies bij ons op de opvang was; altijd een soort van ontbijt gehad hebben! Dus dat ze minimaal tot 9u volhouden. Dus afhankelijk van of ze dat red wordt ze wel of niet wakker gemaakt voor borstvoeding!

4 maanden geleden

Reactie op Zena89

Inmiddels 2.5week aan het werk en het voelt toch weer goed en vertrouwd. He ...
Ja, dat heb ik ook! Ik geniet weer van werken en als ik vrij ben geniet ik meer van de kleine omdat ik hem gemist heb!