11 Reacties
één maand geleden
Reactie op Sproet
Ik neem aan dat je een test hebt gedaan?
Ja uiteraard, twee keer!
één maand geleden
Ik heb hetzelfde! Al is het mijn derde menstruatie. Inmiddels al een cyclus van 88 dagen 😅 geef jij nog borstvoeding? Ons zoontje komt ineens weer vaker voor een voeding snachts waardoor ik het een beetje daaraan wijd. Al ben ik nu aan het afbouwen dus je zou denken dat mijn cyclus zich wel moet herstellen. Echt zorgen maak ik me dus nog niet maar het zou wel fijn zijn als mijn lichaam weer ‘doet wat het moet doen’
20 dagen geleden
Reactie op Rian31C
Ik heb hetzelfde! Al is het mijn derde menstruatie. Inmiddels al een cyclus ...
Hi! Ik geef geen borstvoeding meer. Heb vorige week toch even de huisarts gebeld. Deze vertelde dat het wel eens voorkomt dat een menstruatie uitblijft. Tot aan 6 maanden hoef ik mij geen zorgen te maken. Mocht het langer duren dan 6 maanden moest ik terugbellen.
Gelukkig zojuist weer ongesteld geworden. Heeft maar liefst 88 dagen geduurd..
20 dagen geleden
Reactie op Lindaax
Wowww een half jaar 🥲 ik zit nu op dag 79.
Misschien heel privé maar ben j ...
Ik ben echt net ongesteld geworden, dus kan ik nog niet echt iets van zeggen. Kwamen wel wat klonten mee..
Hoop voor jou dat je volgende menstruatie snel komt. Toch een geruststelling.
20 dagen geleden
Reactie op zoevanleur
Hi! Ik geef geen borstvoeding meer. Heb vorige week toch even de huisarts g ...
Thanks voor je reactie! Fijn om te horen dat het tot 6 maanden niet zorgwekkend is. Nu op cyclusdag 100 dus dan kunnen we nog even, al hoop ik wel dat mijn menstruatie zich binnenkort weer aandient. Toch fijn als je lijf je even laat weten dat alles werkt😅
Fijn dat het bij jou inmiddels weer op gang is gekomen! 🙏🏻
één dag geleden
Reactie op zoevanleur
Hi! Ik geef geen borstvoeding meer. Heb vorige week toch even de huisarts g ...
Hier ook na 111 dagen weer een menstruatie gehad. Wel licht en een luteale fase van 4 dagen😅 maargoed. Hopelijk wordt mijn cyclus nu snel weer ‘normaal’. We hebben hier namelijk wel een sterke wens voor een tweede kindje. 🙈