10 Reacties

12 dagen geleden

Nee je bent geen zeur. Dit vind ik ook heel vies.. misschien kan je volgend feestje of iets een bijtring aan een speenkoord doen

12 dagen geleden

Geen zeur! Vind ik ook niet prettig. Alleen mijn vingers of die van mn man (haar papa dus) als ze zo snel is en ik verder niet iets heb wat ik kan geven. Ik zeg altijd: niet met je vingers in haar mond, ook al wil ze dat wel.

12 dagen geleden

Ik heb hier een tijd aangegeven dat ik dat liever niet had omdat hij dan ook veel op de borst ging bijten, wellicht dat je in die trend iets kunt verzinnen? Hier klopte het overigens.

12 dagen geleden

Zeker geen zeur. Maar neem aan als je het aangeeft ze ook meteen stoppen toch ?

12 dagen geleden

Geen zeur! En het is idd zeker niet fris. Ik hoor om me heen vaak dat baby’s aan allerlei bacillen moeten wennen, zodat ze een weerstand opbouwen, maar ik ben het daar echt niet mee eens op zo’n manier dmv andermans vingers in het mondje van je kindje. Baby’s worden nl. “sterk” door bacillen die in de lucht dwarrelen. Ik laat het zelfs niet eens toe dat mijn man zijn vingers in het mondje van ons kindje doet zonder eerst zijn handen te hebben gewassen. Dus daarom is het ook altijd: bij thuiskomst en toiletbezoek handen wassen! Maar zoals anderen hier zeggen.. Volgende keer gewoon een bijtring oid paraat hebben, zodat je kindje daar op of aan kan sabbelen. En misschien ben ik wel heel erg, maar ik sta altijd “aan” als ik ergens met mijn kindje ben. Ik houd mensen echt in de gaten wat ze doen met mijn baby. Natuurlijk wel onopvallend, maar ik kijk zelfs vanuit mijn ooghoeken. Sorry, beetje een soort van trauma opgelopen toen ik mijn bonuskind zijn snot zag afvegen aan het ledikantje van de baby.

11 dagen geleden

Geen zeur, zou ik ook niet prettig vinden.

11 dagen geleden

Ik vind het ook echt vies, zelfs met mijn eigen vingers. Gelukkig heeft mijn zoontje nu twee ondertanden en weet hij hoe hij ze moet gebruiken 😂 dus de mensen in zijn omgeving die er een handje van hadden hebben het snel afgeleerd.

11 dagen geleden

Reactie op Butterfly2024

Geen zeur! En het is idd zeker niet fris. Ik hoor om me heen vaak dat bab ...
Dit had ik zelf kunnen typen haha. Heel herkenbaar! Ik zit er ook als een havik bovenop (zo onopvallend mogelijk).

11 dagen geleden

Reactie op Suusxb

Nee je bent geen zeur. Dit vind ik ook heel vies.. misschien kan je volgend ...
Slim! Vandaag gelijk een aangeschaft! Mijn dochter is niet van de speentjes dus dit hadden we tot vandaag niet in huis. Voor het volgende feestje zijn wij voorbereid. Bedankt voor de tip!

11 dagen geleden

Reactie op Roambr

Zeker geen zeur. Maar neem aan als je het aangeeft ze ook meteen stoppen to ...
Ja dat wel maar dan is het al een keer gebeurd. Dus wil het liever voorkomen