11 Reacties

vorig jaar

Iets eerder geven... ik weet niet hoe snel ze de fles drinkt. Maar onze zoon drinkt m in een kwartier. Dus ik zou 'm 09.45 geven. Dan iets eerder erheen en in de wachtkamer voeden

vorig jaar

Ik zou gewoon proberen de fles een uur eerder te geven doe ik zelf ook als ik een afspraak heb of ze al wil eten is afwachten maar alles wat je binnen krijgt is mooi mee meegenomen en dan kan je na de behandeling geven wat ze niet heeft gegeten
Wellicht mag je haar voeden tijdens je afspraak bij de osteopaat! Dat deden wij ook met onze zoon toen precies zn flesjestijd tijdens de afspraak viel en hij al liep te huilen voor honger. Je kan voor de zekerheid gewoon meenemen of inderdaad wat eerder geven zoals hierboven wordt gezegd.

vorig jaar

Reactie op Elaine1988

Ik zou gewoon proberen de fles een uur eerder te geven doe ik zelf ook als ...
Dat ben ik vergeten erbij te zetten.. Het gaat om een baby die veel spuugt en daar ook heel veel last van heeft. Ze moet 15-20 minuten over de fles doen en daarna minstens een halfuur rechtop zitten, anders spuugt ze echt veel :😞

vorig jaar

Ik zou wat eerder naar de osteopaat gaat, daar de fles geven. Dan is het maar iets eerder

vorig jaar

Ehm Ja wat zou ik doen zelfde situatie met spugen. Ik denk gewoon bijv. Ipv 90ml 60 ml proberen gegeven 45min voor die tijd. En dan flesje meenemen. Doe ik heel vaak maak ik hem iets warmer. Maar 9/10 als ze dan even in de maxi cosi moet omdat ik ergens heen moet valt ze in slaap en kan ze prima 3,5/4uur er tussen laten. Ik denk als je er zelf rustig mee om gaat loopt het wel los. Ik heb wel eens in de Hema een slokje melk moeten geven. Want geen speen en een goeie schreeuwerd😂🫣

vorig jaar

Reactie op Roos Anne

Ehm Ja wat zou ik doen zelfde situatie met spugen. Ik denk gewoon bijv. Ipv ...
Of tijdens een afspraak van het cb. Gewoon de fles mee elke keer ietsje geven dan gaan ze zowieso niet spugen. Althans als het verder nog niet huilen is om een voeding natuurlijk niet hoor. Maar als dat wel zo is gaf ik gewoon wat. Niet dat ik een halfuur voor ga zitten maar even iets naar binnen.

vorig jaar

Reactie op daniellehss

Dat ben ik vergeten erbij te zetten.. Het gaat om een baby die veel spuugt ...
Ik heb hier hetzelfde

vorig jaar

Bedankt voor de reacties! Ik denk dat ik haar om 9u gewoon 60ml geef, dan kan ze daarna even rechtop zitten ivm het spugen en kunnen we om 10u bij de afspraak zijn. Heb het wel vaker zo gedaan maar ik twijfelde of dat wel de bedoeling was 😅 Fijn om te horen dat ik niet de enige ben

vorig jaar

Reactie op daniellehss

Bedankt voor de reacties! Ik denk dat ik haar om 9u gewoon 60ml geef, dan k ...
Ohja kan prima hoor. Wat dat betreft ben ik ook een beetje chaotisch 😂 ik krijg er gewoon niet meer in een keer in dusja. Dan zit je soms 2,5uur later weer met een fles en ik kan niet de gehele dag binnen blijven met een peuter. Loopt allemaal wel los. Overigens merk ik weinig van het spugen als ze in de maxi cosi zit misschien toch iets met houding 🤷 nouja succes inidergeval
Topic gesloten op verzoek