17 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Esma40
Hoiii wij zijn in mei op vakantie geweest ik had toen in een thermosfles wa ...
Was het gekookt water wat je mee had? En hoe groot was je thermosfles 🤭.
Ja een flessenwarmer heb ik ook maar ben niet van plan om dat ding mee te sjouwen haha. Gekookt water en koud water werkt sneller en ben ik gewent
2 maanden geleden
Reactie op Fb
Je kan toch gewoon een thermoskan meenemen en een flesje water kopen op het ...
Ja dat doe ik ook... daarom vraag ik toch welke thermosfles mee mag? Dan kan ik dat hete water mengen met koud.
2 maanden geleden
Reactie op Esma40
Deze heb ik van 450ml
Ooh super! En dat was geen probleem.? Dan ga ik me daar ook niet druk om maken en neem ik gewoon mijn thermosfles mee van 580 ml.
2 maanden geleden
Reactie op Esma40
Deze heb ik van 450ml
En super bedankt voor het meedenken! I appreciate it!! 💙
2 maanden geleden
Ik had een flesje voor mijn dochter mee met 180ml gekookt water erin in de luiertas. Werd niet moeilijk over gedaan. Voorbij de douane water gekocht en aan boord aan het personeel gevraagd het flesje te vullen.
We hadden beide ook een bidon met kraanwater mee, daar werd wel streng naar gekeken.
2 maanden geleden
Reactie op Annastasia214
Ooh super! En dat was geen probleem.? Dan ga ik me daar ook niet druk om ma ...
Nee ze vroegen wat het was zei gekookt water voor mijn baby voor zijn fles hij zei oke is goed je hebt verder niks gedaan met het water toch dacht nee het is voor me kind maar weet niet of hij dat als een grap bedoelde maar zei daarna is goed geen probleem dus denk dat ze niet moeilijk doen..
2 maanden geleden
Wij hadden zelfs een literfles mee hoor! Werd niet moeilijk over gedaan. Je kunt ook in het vliegtuig vragen of ze het willen verwarmen voor je, of dat je het au bain marie even opwarmt in hun theewater. Doen ze ook niet moeilijk over 😉
2 maanden geleden
hi! ik ben zelf stewardess.. (niet bij trans) je kunt gewoon om gekookt water aan boord vragen :) kan me echt niet voorstellen dat hier moeilijk om gedaan word. loop voor of na de service gewoon even naar de galley toe
2 maanden geleden
De regels op Schiphol zijn/gaan veranderen:
https://nieuws.schiphol.nl/schiphol-rotterdam-the-hague-airport-en-eindhoven-airport-keren-terug-naar-internationale-standaard-rond-vloeistoffen-in-handbagage/?
2 maanden geleden
Op schiphol doen ze niet moeilijk over water mee nemen. Terug mogelijk wel, ik ga ervanuit dat je idd aan boord gekookt water kan krijgen. Maar mocht je dat te vervelend/spannend vinden. Wij hebben een draagbare waterkoker: https://www.bol.com/nl/p/deerma-dr035s-draagbare-smart-waterkoker-elektrische-slimme-drinkfles-draagbaar-waterfles-temperatuur-display-350ml/9300000060852357?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Die zou je leeg mee kunnen nemen en dan vullen na de douane. Persoonlijk vind ik het sowieso een lifesaver haha, altijd je water binnen een minuut op de juiste temp.