40 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap via Amazon een driepak besteld wist niet wat ik moest verwachten maar dat viel heel goed uit zacht makkelijke en met een zacht vulling. Ik heb vandaag ze gezien ik Temu daar had ik nooit iets gekocht maar zag 2 voor € 12 en daarna nog hetzelfde voor een wat lagere prijs en lijkt precies hetzelfde. Ik heb ze besteld en wacht af of hetzelfde zijn ik stuur een foto ervan.
2 jaar geleden
Ik heb deze met wel wat padding erin, is fijn!
https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/voedingskleding/voedingsbh/noppies-beugelloze-voedingsbh-1423240034.html?dwvar_1423240034_kleurnaam_60=Beigebrown&cgid=490#start=1
2 jaar geleden
Reactie op femkesth (Moderator)
Heb jij toevallig ook het linkje?:)
2 jaar geleden
Reactie op Fabi-R
Dankjewel! Ik heb ze besteld! Ben benieuwd! Voor dat bedrag incl nu kortingen nog het proberen waard! Ik heb 2 maten zelf besteld👍🏻😇
2 jaar geleden
Ik zweer bij anita maternity, ook cup F. Volgens mij is het officiële advies pas kopen na je bevalling maar wie heeft daar nou zin in en tijd voor dan haha. Niet voor te strak gaan want met die stuwing worden je borsten echt ongekend haha. Bij mij na een paar maanden borstvoeding pas weer kleinere borsten
2 jaar geleden
Reactie op Lotteh33
Van die sportbhs zonder beugel vond ik ook fijn die eerste weken en geven w ...
Ja nouja dat is exact wat ik niet bedoel. Ik zie overal mooie sport bh s maar goed als je kleinere borsten hebt. Voel ik.me net een puber😂 dus nee wel goed bedoelt hoor. Ik heb eerder borstvoeding gegeven dus bij mij word het zeker ook niet ineens wel cup F😅
2 jaar geleden
Ik heb ze via SHEIN besteld en ben heel aangenaam verrast, die ik heb komen zonder padding, maar je kan wel zelf padding er in plaatsen om het wat meer te “vormen”
2 jaar geleden
Reactie op TeuntjeTB
Hoe weten jullie nu al welke maat jullie nodig hebben? Of verwachten jullie ...
Ik heb ze bij mijn vorige zwangerschap een maat groter besteld en dat was perfect. Ik kan me herinneren dat de lactatiedeskundige raadde juist een strakke bh aan ipv een te losse en dat voelde precies goed een maat groter, je hebt dan wat ondersteuning nodig … ik heb daarnaast van die zachte bralettes gehaald bij de action en zeeman want die zijn handig als je moet kolven kan je gatten in knippen en de kolfaparaat daarin doen zonder dat je ze hoeft zelf met je handen vast te houden 😅
2 jaar geleden
Reactie op Pdw91
Ik volg en lees mee! Iemand tips waar goeie te halen zijn met juist wel een ...
Bij Bellyfashion in Zoetermeer! Ben daar van de week nog erg goed geholpen en geadviseerd. Had online besteld maar uiteindelijk toch langs gegaan om te passen en erg blij dat ik dat heb gedaan, had toch een andere maat nodig. Ik draag normaal gesproken maat 65/70 F-I afhankelijk van merk.
2 jaar geleden
Reactie op lollylinette
Bij Bellyfashion in Zoetermeer! Ben daar van de week nog erg goed geholpen ...
Aah bedankt voor de tip! Ik woon alleen in de buurt van Groningen dus is Zoetermeer een beetje ver voor een voedingsbh 😂 zag ook wat op Hunkemöller staan, maar pas ze liever eerst even aangezien het altijd weer anders kan vallen 🤔
2 jaar geleden
Reactie op Pdw91
Aah bedankt voor de tip! Ik woon alleen in de buurt van Groningen dus is Zo ...
Oh ja, dat is een hele rit 😂 Je kan hen ook mailen voor advies, de eigenaresse reageert persoonlijk en dan heb je misschien meteen toch de juiste maat te pakken. Maar snap het willen passen, het kan veel uitmaken met een grote maat 😣 De bh’s die ik heb gekocht zijn van Cake Maternity, mogelijk zijn er winkels in Groningen die dat merk ook verkopen?
2 jaar geleden
Het advies is om na 36 weken pas een voedingsbh te kopen, tot die tijd zet je ribbenkast nog uit. Je hebt dan een bh die je aankan na de stuwing.
Ik heb een grote cupmaat (G/H) dus ik heb helaas geen specifieke tips voor TS. Ik geef de voorkeur aan voorgevormde bh’s omdat ik de vorige keer ruim 2 jaar borstvoeding heb gegeven en die gehele tijd overdag en 's nachts zoogkompressen nodig had. Niet voorgevormde bh’s met zoogkompressen er in ziet er echt niet uit 😅 je ziet dan twee verdikte rondjes.
Daarnaast vind ik het mega irritant dat de meeste voedingsbh's zo'n beetje alles tot bijna je kin bedekken. Prima als je altijd hooggesloten shirts en truien draagt, maar ik wil graag nog een v-hals aan kunnen.
Voor overdag zijn de bh’s van Anita heel fijn, bijvoorbeeld deze:
https://www.annadiva.nl/anita-maternity-voedingsbh-5010-zwart.html?gad=1&gclid=CjwKCAiA6byqBhAWEiwAnGCA4DejhhK9yNM-r1nOYeX5K3ebtWy4wFUNPXAEDEtYe5IrHappDen8OBoCZyAQAvD_BwE#
En deze van chantelle:
https://www.livera.nl/product/Chantelle-Speciality-Bras-Zwangerschaps-BH-C18710-011?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=[SHO][PM]-Performance-Max-Bras&gclid=CjwKCAiA6byqBhAWEiwAnGCA4ARKidFBkxwD263xLGuUOHYB-FTr8p16Fv3MoGk3kJUXIMq80kREpRoCV8AQAvD_BwE
Deze van primadonna bestond nog niet toen ik de vorige keer borstvoeding gaf, maar ik ga hem deze keer wel proberen:
https://www.annadiva.nl/primadonna-twist-i-do-voedingsbh-zwart.html?gclid=CjwKCAiA6byqBhAWEiwAnGCA4HbWT17LwTXo5LscfEzdqlhrFF1pjGMqqTl8VqTc4sT3Wyu6gP2f2xoCSnMQAvD_BwE#
Voor de nacht en de stuwing heb ik nu deze van seraphine gekocht:
https://www.seraphine.com/nl-nl/bamboe-zwangerschaps-en-voedingsbhs-voor-de-nacht-2-pack/
Vooral omdat ze van bamboe zijn, minder broeierig. En je zit niet in het halfdonker te prutsen met zo'n plastic haakje. Je hebt ze ook goedkoper van katoen als je even een rondje google doet, maar die zijn vaak voor kleinere cupmaten.
Vorige keer heb ik 's nachts en in de kraamweek die van h&m gebruikt, waren ook heel goed maar ik had het de hele tijd zo warm dat ik nu voor een ander materiaal ga. Linkje:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1051979009.html
Ik zou in elk geval wel naar een speciaalzaak gaan. Ik weet dat het vaak wat duurder is, maar je kunt beter daar 1 bh kopen en je maat echt weten dan dat je per ongeluk online een te kleine koopt. Een borstontsteking is namelijk echt geen pretje.