12 Reacties
4 maanden geleden
Top! Dankjewel. Echter at ie gister al half potje wortel zonder problemen op..🙈 hij wilde echt meer na 4 lepeltjes… geen last gehad van darmen etc
4 maanden geleden
Reactie op lovebaby123
Top! Dankjewel. Echter at ie gister al half potje wortel zonder problemen o ...
Das hier ook potje peer of appel gaat er gewoon in en ook geen 5 hapjes want als ik dan stop gaat die huilen, wortel ga helaas nog niet bij die van mij kreeg die krampen van , geef nu appel peer en pompoen met rijst dat gaat heel goed
4 maanden geleden
Op deze leeftijd is het echt nog bijvoeding. En melk nog hoofdvoeding. Dus voorlopig nog even de hoeveelheid melk aanhouden!
4 maanden geleden
hier nog 8 flessen 🥺 nu zijn het nog oefenhapjes. Ze eet sinds een week groente mee met het avondeten. Ze is bijna 4 maanden
4 maanden geleden
Reactie op jjp1997
Wij geven nog 5 flesjes 180+6. En soms in de avond 210+7.
Ik durf niet zo ...
Omdat ie ‘s ochtends pas rond 8.00 wakker wordt en savonds rond 20.00 naar bed gaat, dan wordt 5 flessen zo proppen vond ik
4 maanden geleden
Reactie op lovebaby123
Omdat ie ‘s ochtends pas rond 8.00 wakker wordt en savonds rond 20.00 naar ...
Ja het is inderdaad proppen hoor… maar als we haar geen fles geven rond 13,16 en 18 dan is ze echt niet happy.
Misschien als ze binnenkort iets meer groente eet dat het iets beter te rekken is in de avond.
En soms als we echt niet lekker uitkomen geven we als we zelf naar bed gaan nog een klein flesje.
4 maanden geleden
En hebben jullie zomaar de laatste flesvoeding eraf gehaald? M’n zoontje is nu bijna 4 maanden en wil die fles er ook vanaf.