33 Reacties
9 dagen geleden
Geen vast ritme hier maar ongeveer zo;
Ontbijt:
Fles of granenpap tussen 06:00/08:00 uur (ligt eraan hoelaat ze de nachtfles op heeft)
-Rond 10:00 uur twee stuks fruit klein gesneden
Lunch: Twee boterhammen, wentelteefjes, 🍌 pannenkoekje of iets dergelijks. Biedt nog een fles aan maar drinkt ze niet.
- 15:00/16:00 uur klein tussendoortje
Avondeten: Ze eet tegenwoordig tegelijkertijd met ons mee. Na het avondeten een paar lepels van ons 'toetje' yoghurt of kwark
- Voor het naar bed gaan tussen 18:00/19:00 uur nog een fles maar daar drinkt ze maar 50cc van ofzo. Denk dat ze te vol zit van het warm eten. 🙈
En de nacht is de fles wel erg lekker dus we hebben nog een grote nachtfles.
Mocht iemand tips hebben dan hoor ik het ook graag. ☺️
9 dagen geleden
Reactie op melis2024
Wauw 2 flessen nog maat
Yep, die ze daadwerkelijk op drinkt wel. Toevallig nu net wel haar flesje leeg. Heb liever overdag nog een fles extra ertussen zodat het in de nacht misschien niet meer nodig is. Blijft een puzzel.. ze eet wel heel goed dus dat is fijn.
9 dagen geleden
Onze baby van 8 maand:
7 uur fles van 230
9 uur 2 stuks fruit en diksap
1130 1/2 broodjes met beleg en diksap
1300 fles van 230
1500 tussendoortje met diksap (yoghurt of maisstick oid)
1700 avondeten
1830 fles 230
Dit is ongeveer, tijden verschillen wel eens, ligt ook aan z'n slaapjes. De flessen gaan ook niet altijd helemaal op, sinds een week van 4 naar 3 flessen gegaan. We hadden eerst het 7/11/15/19 schema qua flessen, die van 11 dus iets opgeschoven en die van 1500 weg gelaten, gaat hier prima!
9 dagen geleden
Reactie op Pdw91
Onze baby van 8 maand:
7 uur fles van 230
9 uur 2 stuks fruit en diksap
11 ...
Ik zit ook rond de 7 11 15 19 met de fles voeding maar drinkt op het moment slecht hapjes gaan wel heel goed brood en fruit en avond eten , denk dat die in een slaapregressie zit of zijn ene voortand moet door komen
7 dagen geleden
Reactie op eefvh
7.00 brood + melk 180
9.30 fruit + water
10.00 slapen tot meestal 12.30
13. ...
Hij is trouwens 8,5 maand. En het is onze 2e. Bij de eerste dacht ik altijd dat het me nooit zou lukken om een fles of slaapje minder te doen, maar uiteindelijk gaat het altijd redelijk vanzelf.