26 Reacties

2 jaar geleden

van de Ikea

2 jaar geleden

Nooit geweten dat IKEA een babyfoon heeft… Wij hebben een Alecto. Die is al bijna 7 jaar oud en aan vervanging toe. Ik denk dat wij er 1 met camera kopen. Dat heb ik gezien bij mijn vriendin en is best handig 😄

2 jaar geleden

Wij gaan voor de Béaba Zen. Onze Alecto begint te gaan dus tijd voor een nieuwe en de Béaba kan je ook via een app op je gsm kijken. De camera draait 360° wat handig is aangezien onze twee kindjes nog even een kamertje gaan delen

2 jaar geleden

Ik moet ook nog een babyfoon. Verder ook rond haha. Ik ga denk ik voor een babyfoon met camera, maar zonder app dus misschien ouderwets? Maar gewoon een camera met een vast schermpje die er al bij zit. Misschien vinden mensen het overdreven, maar die dingen zijn zo makkelijk te hacken als iemand het wilt en het hangt toch in de babykamer. Wil daarin 0 risico’s lopen.

2 jaar geleden

Wij hebben Luvion, begint nu aan zijn einde te zijn. Net 3 maanden buiten garantie helaas. Ik heb een Eufy gezien bij iemand. Kei mooi beeld. Goed geluid. Echt groot verschil met de luvion

2 jaar geleden

Ik lees even mee want ik zie door de bomen het bos ook niet meer. Weet alleen dat ik graag met camera wil, voor de eerste maakten we gebruik van walkie talkies (radio) heel veel bereik maar je kunt niets zien en dus ga je toch te vaak kijken. Maar ja, m'n huis nu is van beton en steen en er lijken best veel babyfoons te zijn die alleen werken door dunne gipswandjes, geen zin om nergens bereik te hebben.

2 jaar geleden

Alecto

2 jaar geleden

Wij hebben de Philips Avent aangeschaft, daar heb ik veel positieve dingen overgehoord

2 jaar geleden

Wij hebben hem nog niet maar gaan in verband met de privacy-risico’s sowieso voor een analoge.

2 jaar geleden

Wij hebben de Alecto Smartbaby 10. Heel tevreden over. Goed beeld en geluid. Maar beeld heb je op je telefoon via een app. Ik weet niet of dat voor jou wenselijk is. Wij hebben namelijk nooit de babyfoon aan als we thuis zijn. Alleen als we bij de buren op de koffie gaan dan doen wij 'm aan.

2 jaar geleden

Wij willen juist 1 zonder camera. Nog verdiept in de opties dus ik lees mee.

2 jaar geleden

Luvion. Je hebt verschillende soorten en kan het zo gek maken als je wilt. Voor mij was belangrijk dat die niet op wifi ging zodat er op ingebroken kon worden. Nu even aan het kijken voor een andere omdat we straks 2 camera's nodig hebben.

2 jaar geleden

Ons werd in de winkel de qute Babyfoon Q-Connection Signal aangeraden, nog niet gebruikt dus kan geen ervaring delen. In de winkel wel getest en het heeft heel duidelijk beeld (HD).

2 jaar geleden

Wij hebben voor zonder camera gekozen omdat dan het bereik verder is. Dit is bijvoorbeeld handig als je rustig bij de buren wil zitten ;) ze geven een seintje als er geen verbinding is

2 jaar geleden

Wij hebben de Luvion Essential. Camera staat alleen in verbinding met de monitor, dus geen Bluetooth of WiFi (wilden we niet ivm mogelijk te hacken). Heel blij mee!

2 jaar geleden

Owja, de Luvion Essential heeft ook muziekjes, reageert onze dame van 16 maanden vanaf t begin heel fijn op als ze wat onrustig is.

2 jaar geleden

Er is een topic gesloten over babyfoon zonder camera, maar daar was ik ook juist in geïnteresseerd. Dus mocht iemand hier een tip hebben, graag!

2 jaar geleden

Wij hebben de luvion icon black. Ideaal. Ons zoontje sliep heel onrustig met af en toe gehuil. Met her scherm konden we zien of we er naartoe moesten gaan of niet. Heeft ons veel loopjes (waarbij hij wakker kon worden) naar z'n kamer gescheeld in de avond en nacht.

2 jaar geleden

Baby electo smart10 ofso iets 🤣 erg fijn in gebruik en heel tevreden over!

2 jaar geleden

Wij de Luvion Grand Elite 3 connect