26 Reacties
2 jaar geleden
Ik moet ook nog een babyfoon. Verder ook rond haha. Ik ga denk ik voor een babyfoon met camera, maar zonder app dus misschien ouderwets? Maar gewoon een camera met een vast schermpje die er al bij zit. Misschien vinden mensen het overdreven, maar die dingen zijn zo makkelijk te hacken als iemand het wilt en het hangt toch in de babykamer. Wil daarin 0 risico’s lopen.
2 jaar geleden
Ik lees even mee want ik zie door de bomen het bos ook niet meer. Weet alleen dat ik graag met camera wil, voor de eerste maakten we gebruik van walkie talkies (radio) heel veel bereik maar je kunt niets zien en dus ga je toch te vaak kijken. Maar ja, m'n huis nu is van beton en steen en er lijken best veel babyfoons te zijn die alleen werken door dunne gipswandjes, geen zin om nergens bereik te hebben.
2 jaar geleden
Wij hebben de Alecto Smartbaby 10. Heel tevreden over. Goed beeld en geluid. Maar beeld heb je op je telefoon via een app. Ik weet niet of dat voor jou wenselijk is.
Wij hebben namelijk nooit de babyfoon aan als we thuis zijn.
Alleen als we bij de buren op de koffie gaan dan doen wij 'm aan.
2 jaar geleden
Luvion. Je hebt verschillende soorten en kan het zo gek maken als je wilt.
Voor mij was belangrijk dat die niet op wifi ging zodat er op ingebroken kon worden.
Nu even aan het kijken voor een andere omdat we straks 2 camera's nodig hebben.
2 jaar geleden
Ons werd in de winkel de qute Babyfoon Q-Connection Signal aangeraden, nog niet gebruikt dus kan geen ervaring delen. In de winkel wel getest en het heeft heel duidelijk beeld (HD).
2 jaar geleden
Er is een topic gesloten over babyfoon zonder camera, maar daar was ik ook juist in geïnteresseerd. Dus mocht iemand hier een tip hebben, graag!
2 jaar geleden
Wij hebben de luvion icon black. Ideaal. Ons zoontje sliep heel onrustig met af en toe gehuil. Met her scherm konden we zien of we er naartoe moesten gaan of niet. Heeft ons veel loopjes (waarbij hij wakker kon worden) naar z'n kamer gescheeld in de avond en nacht.