11 Reacties
6 maanden geleden
Hoi! Volgens mij, als je al ouderschapsverlof hebt opgenomen, kan je dit niet meer inwisselen
6 maanden geleden
Reactie op azahafsa
Hee hallo! Ik heb even je cao bekeken op Google. En het 40 jarig jubileum v ...
Ja dat had ik inderdaad ook gelezen. Maar ik dacht omdat m’n ouderschapsverlof dan eigenlijk is weet ik niet of ik er dan nog recht op heb. Maar ik heb vandaag maar even een mailtje gestuurd naar onze p&o die zullen dat vast wel weten
6 maanden geleden
Reactie op Appeltaartjesx
Hoi! Volgens mij, als je al ouderschapsverlof hebt opgenomen, kan je dit ni ...
Hmm dat zou jammer zijn.. scheelt toch weer 1 dag. 😜 ik wacht het wel even af.. heb onze p&o een mail gestuurd
6 maanden geleden
Ik weet natuurlijk niet hoe jouw uren worden ingevoerd/geregistreerd maar kan je dan niet 1 dag ouderschapsverlof opnemen zoals afgesproken en 1 dag op bijzonder verlof? En dan een andere dag in de week extra vrij of het wordt een dag wat je aan compensatie uren opbouwt? Nouja lees dat je p&o al hebt gemaild, die zouden vast wel weten hoe het moet 😃
3 maanden geleden
Maken bij jullie de vaders ook gebruik van ouderschapsverlof?
Weet iemand of je als vader nog recht hebt op ouderschapsverlof als je in loondienst bent gekomen nadat je kind is geboren?
Onze dochter is 20-02 geboren en mijn man was altijd zzp en wou toch wat meer zekerheid en is 10 juni weer gedeeltelijk in loondienst gegaan. Heeft hij dan alsnog recht op ouderschapsverlof?
3 maanden geleden
Reactie op PrinsKaboem
Weet iemand ...
Mijn partner gebruikt 4 uur per week verlof. Hij heeft een contract van 36 uur en kan zo dus 1 doordeweekse dag thuis zijn.
Ik denk dat jouw man nog steeds van de regelingen gebruik kan maken. Even navragen bij personeelszaken?
3 maanden geleden
Reactie op PrinsKaboem
Weet iemand ...
Ja je mag verlof bij een nieuwe werkgever inzetten als je het nog niet gebruikt hebt. De werkgever vraagt het aan bij het uwv. Dus als het goed is heeft hij nog 9 weken tegen 70% salaris.
3 maanden geleden
Hoe toevallig! Ik heb laatst hetzelfde gehad..ook vvt en 40 jaar getrouwd bij mijn ouders .
Ik heb hem als bijzonder verlof gekregen..onder het mom van normaal zou je werken op deze dag en het is dus wel een werkdag. Bij bijzonder verlof krijg je 100% en nu 70, dus er is wel een verschil..
Heb je inmiddels al wat gehoord?
3 maanden geleden
Reactie op Mvdm2022
Hoe toevallig! Ik heb laatst hetzelfde gehad..ook vvt en 40 jaar getrouwd b ...
Oh wat fijn! Ik heb hem helaas niet als bijzonder verlof gekregen.. onder het mom “je hebt al verlof” 😅