13 Reacties

9 maanden geleden

Bij mij zijn ze weg 🙏🏽 curanol tabletten en crème, doet wonderen! Mijn schoonzusje helaas, bij haar verdwenen ze niet (zij heeft ze operatief laten verwijden na haar bevalling).. succes mommy, niet jezelf gek (laten) maken 🥰 #noshame 😅

9 maanden geleden

verwijderen* Verder niet persen bij de toiletgang, en gaan zodra je aandrang voelt. Veel water drinken. Ook kan je, bijv. tijdens het aanbrengen van de crème, eventjes de huid rondom masseren voor goede doorbloeding (hoe raar het ook klinkt) 🥴😅

9 maanden geleden

Reactie op Annaa90

Bij mij zijn ze weg 🙏🏽 curanol tabletten en crème, doet wonderen! Mijn sc ...
Wat een goeie. Volgens mij is dat gewoon aambeien zalf toch? Heb hier iets van A.Vogel. Werkt heel verzachtend, maar of het ermee weg gaat, dat weet ik niet 😅. Wel echt heel relaxt voor je dat je er vanaf bent!!

9 maanden geleden

Reactie op Annaa90

verwijderen* Verder niet persen bij de toiletgang, en gaan zodra je aandra ...
Klinkt niet raar maar juist heel logisch hahah. Ik ga het morgen js proberen #NoShame🤣

9 maanden geleden

Reactie op Cleo81

Klinkt niet raar maar juist heel logisch hahah. Ik ga het morgen js probere ...
You got this girl 🙏🏽

9 maanden geleden

Bij mij komen ze op en aan 🫣 sinds m’n 1e bevalling vaker last van, heb trouwens ook een verschrikkelijke stoelgang (spastische darmen).. maar als ik 1 op voel komen gebruik ik altijd sperti, helpt bij mij super goed! Na de 1e bevalling idd curanol zalf gebruikt , ook daarmee zijn ze toen uiteindelijk weg gegaan.. ga nu ook ff weer curanol zalf en tabletten halen voor na de bevalling! Ik denk dat het bij mij altijd een ‘ding’ zou blijven, zolang ik er geen echte pijn of hinder van heb blijf ik maar lekker smeren als ze er zijn 😂

9 maanden geleden

Reactie op Pdw91

Bij mij komen ze op en aan 🫣 sinds m’n 1e bevalling vaker last van, heb tr ...
Beetje persoonlijke vraag misschien maar hoe voel je een aambei opkomen? Kloppen ze dan eerst aan hahah. Nee stom geintje. Ben wel oprecht benieuwd!

9 maanden geleden

Reactie op Cleo81

Beetje persoonlijke vraag misschien maar hoe voel je een aambei opkomen? Kl ...
😂😂😂😂 ze bellen eerst ff dat ze onderweg zijn 🤪 Haha nee maar ik bedoel ermee te zeggen dat ze soms weg zijn/gaan (of iig naar binnen keren) als ik even goed smeer met bijvoorbeeld sperti, maar als ik dan weer een paar dagen een ‘moeilijke’ stoelgang heb zit er ook zo weer 1… tijdens deze zwangerschap trouwens vanaf een week of 16 al niet meer ‘aambeivrij’ geweest 🫣

4 maanden geleden

14 weken gesmeerd met zalf en tabletjes genomen, maar helemaal verdwijnen deden ze niet. Tijdens mijn controle bij de verloskundige zei ze tegen mij, blijf niet zo lang aanmodderen joh. Tegenwoordig is het met een kleine ingreep zo verholpen. Zodoende bij de huisarts aangegeven dat ik er graag vanaf wil. Doorverwezen naar het ziekenhuis en een behandeling van nog geen 10 min. en je staat weer buiten.

4 maanden geleden

Ik had ze alleen kort na de bevalling, kreeg de tip om ze te sprayen met xylometazoline neusspray (vernauwt bloedvaatjes) en ze waren echt zo weg! Ik weet niet of het geluk was en of het een fabeltje is maar het is het proberen waard 🌸

4 maanden geleden

Bij mij waren ze hardnekkig en gingen ze niet uit zichzelf weg. Omdat ik toch geopereerd moest worden aan de onderkant vanwege iets anders, zijn ze in de ok gelijk verwijderd. Piece of cake volgens de chirurg en heeeel blij dat ik er vanaf ben! Dus gewoon evt doorverwijzing vragen en niet te lang blijven aanmodderen hoor!

4 maanden geleden

Die van mij is “geklapt” en nu heb ik een extra flubbertje zeg maar. En om heel eerlijk te zijn lieve dames, ik ben al bijna 10 jaar waxer dus ik zie ALLES. Aambeien zijn meer dan normaal, het hoort er gewoon bij. Ik vind het pas bijzonder als iemand er geen heeft, echt waar.

4 maanden geleden

Heb het ook paar keer gehad paar keer ook best groot en duurde wel echt een tijdje voor ze verdwijnde eindelijk want soms deden ze ook wel pijn enzo