7 Reacties
2 maanden geleden
Luna deed dat in t begin ook heel erg. Ik heb haar een knuffeltje gegeven zodat ze die beet kan houden. Vind ze heel fijn!
2 maanden geleden
Ik geef hem hier in elke hand een knuffeltje. Als zijn hand of armpje dan ‘actief wordt’, heeft hij iets om vast te pakken. Werkt niet altijd hoor maar vaak wel!
2 maanden geleden
Je hebt trouwens ook van die slaapzakjes waarin ze met de handjes omhoog kunnen liggen maar nog wel vast. Van lovetodream, en Fedde en Kees heeft er ook eentje geloof ik. Dan kan je het langzaam afbouwen als ze er echt veel last van heeft.
2 maanden geleden
Yes, mijn baby deed dit maanden lang en ik hield altijd haar armen vast. Hierdoor heb ik dus een slaapassociatie gecreëerd:
Enige optie is gewoon laten gaan en zodra ze zelfstandig in slaap kunnen vallen stoppen ze ermee.
Verder kun je oefenen met een knuffeltje. Elke X geven tijdens het slapen en op een gegeven moment ‘snappen’ ze het en dan houden ze het knuffeltje vast.
2 maanden geleden
Hai lieve schatten. Het knuffeltje is een goed idee, maar die wrijft ze ook in der gezicht hahaha. Dus ja, we geven haar iets in haar hand, maar die wrijft ze vervolgens ook over der hele snoet heen waardoor ze moeilijk in slaap komt. Ik denk dat dit het gewoon is, zoals het nu is. Af en toe vrij slapen en af en toe in de zak. Vanochtend nog, sliep ze heel goed en lang in een trappelzak (met vrije armpjes dus). Dus ik denk dat het een kwestie van afwisselen is
2 maanden geleden
Wellicht is een fedde en kees lakentje wat. Op Vinted en marktplaats nog wel betaalbaar ;)