889 Reacties

3 maanden geleden

Omdat de jeuk en de drang om me eigen tot bloedens toe te krabben nog steeds sterker aanwezig is dan de slaap 😭. Nog 4 weken en een beetje dan hopelijk geen jeuk meer 🥺.

3 maanden geleden

Reactie op Jh0592

Omdat de jeuk en de drang om me eigen tot bloedens toe te krabben nog steed ...
Ah heftig lijkt me dat, enig idee hoe dat komt 😫

3 maanden geleden

Heerlijke fcking maagzuur...en ja ik weet t ik kan meer doen als een rennie maar ik wil gewoon 1 nachtje doorslapen zonder gekke fratsen....

3 maanden geleden

Time out mocht ik niet vanwege morfine allergie. Slaapmiddel doet niks anders zou ik nu heerlijk liggen hahaha. Afwachten en hopen dat het ballonnetje iets doet hier.

3 maanden geleden

Potsie was het topic kwijt :0 Plassen.... 10 druppels. Bedankt Beebs 😛

3 maanden geleden

Maagzuur 😩✌️

3 maanden geleden

Op 22-01 om 18:11 bevallen na inleiding van onze prachtige zoon, dus nu om 03:27 lekker gevoed 😛 liever deze vermoeidheid en slapeloze nachten dan die van tijdens de zwangerschap 😅

3 maanden geleden

Reactie op Elstar296

Op 22-01 om 18:11 bevallen na inleiding van onze prachtige zoon, dus nu om ...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon🩵 dit is inderdaad fijnere vermoeidheid geloof ik!

3 maanden geleden

Vreselijke nachtmerrie gehad, half huilend wakker geworden in angst. Nu moeten plassen maar eigenlijk niet naar de wc te durven😅. 3.43, word een lange nacht zo

3 maanden geleden

Zwetend wakker worden en nu niet meer kunnen slapen. En dat terwijl ik wel ontzettend moe ben

3 maanden geleden

Lag ik eindelijk te slapen word ik wakker gemaakt door me vriend omdat ik aan het snurken was 🙄 en welkom terug jeuk. Nu maar weer op de bank verder slapen wat er waarschijnlijk niet van komt omdat mijn jongste kat een lulletje moet zijn en de prullenbak wil plunderen 🙈🙄🤪.

3 maanden geleden

Het enige wat ik nu hoor in mijn hoofd: probeer vooral te slapen nu het nog kan!! 🤪

3 maanden geleden

Hier zijn we weer. Maagzuur, bekkenpijn en mijn oudste die perse in ons bed met me wilde slapen die vervolgens, hoe lief ook bedoelt me slapend half wurgt omdat ze zo dicht tegen me aan wil liggen. 🙃 Toch maar weer op de bank gaan zitten nu...

3 maanden geleden

Wakker geworden omdat ik moest plassen…. Zo leuk met een snurkende man naast je. Nu maar kijken hoe lang het weer duurt om in slaap te vallen 🙄

3 maanden geleden

Partner gaat naar werk, 1 dag vrij geweest de afgelopen 2 weken en dagelijks overwerken. Word de laatste tijd wakker net voor zijn wekker. Vandaag laatste dag van z’n belachelijke ritme dan kunnen we weer lekker kroelen 😍

3 maanden geleden

Word de afgelopen tijd wakker met een droge keel. Geen idee of het ligt aan de verkoudheid van de afgelopen weken of dat het de "nieuwe" omgeving is. (Slaap nu op de 1e etage ipv op zolder). Zit me er nu zorgen over te maken of dat de baby er straks geen last van krijgt. 😅

3 maanden geleden

Reactie op lieveheersbeestje123

Word de afgelopen tijd wakker met een droge keel. Geen idee of het ligt aan ...
Ik heb standaard flesjes water naast mn bed staan. Ik merk dat doordat mn neus vaak dicht zit in de nacht ik ook met mn mond open slaap. Denk dat het daardoor komt hier..

3 maanden geleden

Ben vannacht 4x wakker geworden om te plassen 😩 rond 1 uur, 2 uur, 3 uur en 5 uur. Gelukkig daarna wel door kunnen slapen tot half 9.

3 maanden geleden

Reactie op lieveheersbeestje123

Word de afgelopen tijd wakker met een droge keel. Geen idee of het ligt aan ...
Hou je ook meer vocht vast? Ik merk dat sinds ik meer vocht vast hou ook bij m’n keel en droge lucht ook door mijn mond adem in mijn slaap😇

3 maanden geleden

Reactie op lieveheersbeestje123

Word de afgelopen tijd wakker met een droge keel. Geen idee of het ligt aan ...
Hier ook echt al weken elke nacht keelpijn. Overdag niet maar s nachts ineens een droge keel en pijn bij slikken. Ik drink hierdoor ook heel veel water. Helpt wel maar ben ook elke nacht 6 keer naar de toilet aan het lopen 🥲