48 Reacties

2 jaar geleden

Er niet te vaak aan denken… 🫣 Ik heb gisteren geprikt voor de nipt. Wanneer heb jij je laten prikken? Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken op de momenten dat ik eraan denk. Daarnaast lees ik bij anderen dat de uitkomst eerder bekend is 🤞

2 jaar geleden

Niet te druk proberen te maken. Heel makkelijk gezegd natuurlijk... Bij ons was het toevallig heel snel. Afgelopen maandag afgenomen en we werden gisteren gebeld met positieve uitslag 🥰

2 jaar geleden

Ik had na 6 dagen de uitslag van de NIPT met nevenbevindingen, best snel dus! Is via Amsterdam gegaan, weet niet waar jouw buisjes heen gaan?

2 jaar geleden

Ik heb er ook nogal wat spanning van. Dinsdag laten prikken, via het Erasmus.

2 jaar geleden

Ik heb vorige week zaterdag bloed laten prikken. Verwacht uiterlijk volgende week woensdag de uitslag. Vindt het mega spannend, moet alle 3 de dagen werken dus krijg het waarschijnlijk op werk te horen. Hopelijk is de uitslag goed! 🥰

2 jaar geleden

Hou in je hoofd dat 99% van de NIPT testen geen afwijkingen geven ;) dus de kans dat er iets is, is vrij klein. Hier was het binnen een week terug (Limburg)

2 jaar geleden

Ik heb dinsdag geprikt en zojuist een goede uitslag binnen. Dus het kan heel snel binnen zijn 🙏🏼

2 jaar geleden

Bij mij kwam de uitslag precies 1 week later.

2 jaar geleden

Reactie op Yunalessica1984

Hou in je hoofd dat 99% van de NIPT testen geen afwijkingen geven ;) dus de ...
Bedoel je dat het dan niet 100% betrouwbaar is?

2 jaar geleden

Bij mij ook 1 week, via AMC

2 jaar geleden

Dit bericht is verwijderd
Dit inderdaad :)

Reactie op mvrp

Ik heb dinsdag geprikt en zojuist een goede uitslag binnen. Dus het kan hee ...
Ik zie dat je nog 11 weken bent nu maar ben benieuwd of je bij de nipt test al te horen had gekregen wat het geslacht was

2 jaar geleden

Reactie op Teddybeertje2023💖💙🍀

Ik zie dat je nog 11 weken bent nu maar ben benieuwd of je bij de nipt test ...
Nee in Nederland bepalen ze geen geslacht van het kindje met de NIPT. Hiervoor hebben we een echo met 15 weken.

2 jaar geleden

Ik ben net ook gebeld met een goede uitslag :-) Had dinsdag bloed geprikt, ging naar Maastricht.

2 jaar geleden

Ik heb 9 werkdagen moeten wachten (Erasmus Mc)

2 jaar geleden

Reactie op Jes.Jes

Ik heb 9 werkdagen moeten wachten (Erasmus Mc)
Ik heb het idee dat die het langste duurt, wacht daar ook nog op de uitslag, vorige week maandag geprikt.

2 jaar geleden

Ik heb ook 9 dagen moeten wachten bij het Erasmus. Vandaag te horen gekregen dat alles goed is. 🥹

2 jaar geleden

Vandaag de uitslag gekregen. Die is 👍🏻 Ik had vorige week vrijdag geprikt

2 jaar geleden

Hier ook 9 dagen bij Erasmus

2 jaar geleden

Bij mij duurde het precies een week voordat ik de goede uitslag binnen kreeg (weekend erbij geteld) amsterdam amc