25 Reacties

12 dagen geleden

Mijn dochter (maandag was ze 9 weken) heeft nu wel wakkertijden van ongeveer 1/1,5 uur, maar met 8 weken had ze er ook dagen tussen zitten dat ze veel sliep. Ik denk dat het ook met sprong 2 te maken had.. dat komt vanzelf, ik zou me niet zo druk maken

12 dagen geleden

Mijn dochter is bijna 3 maanden en meestal nog steeds max een uur wakker! Wordt vanzelf langer, ieder kindje is anders ☺️

12 dagen geleden

Hey hey. Mijn meisje (ook van 27 feb) heeft dit ook .. en afgelopen week wel korte dutjes en veel huilen (wellicht te danken aan sprong 2) geen idee maar ik houd daar ook niet heel lang wakker, lukt niet. Zodra ze in mijn draagzak is valt ze weer in slaap terwijl ze net 30 min wakker is geworden.😫

12 dagen geleden

Mijn zoontje van 12 weken kan soms twee uren en soms ook maar een uur wakker zijn, vooral lekker mee gaan in wat hij nodig heeft🥰

12 dagen geleden

Hoe zijn zijn dutjes.. afgelopen 2 weken sliep ze maar 20-40 min.. deze week echt 2-2:5 uur..

12 dagen geleden

hier een dochter van 9 weken. Sprong 2 achter de rug. Gemiddelde wakkertijd van 1.5 uur. Maar vandaag is ze alleen wakker voor de voedingen en valt direct weer in slaap. Dat gaat al de hele dag zo. Als ze wakker is prima te spreken dus denk dat ze het even nodig heeft;-)

12 dagen geleden

Reactie op Rossie1509

Hoe zijn zijn dutjes.. afgelopen 2 weken sliep ze maar 20-40 min.. deze wee ...
Echt wel 2/2,5/3 uur achterelkaar aan. En dan houd ik gewoon zijn voedingstijden aan.

12 dagen geleden

De gedachte van wekker tijd brengt me zo veel stress. Ben wel begonnen met ‘s ochtends wakker maken en wakker weg leggen. Hier kijken we gewoon of ze moe is en dan gaat ze liggen. Ze is 10 weken!

12 dagen geleden

Hier precies hetzelfde! Die van mij is 10 weken.

12 dagen geleden

Reactie op ashley1997.

De gedachte van wekker tijd brengt me zo veel stress. Ben wel begonnen met ...
Dat is toch ook helemaal prima! Hier merk ik zelf dat ze vaak naar 1.5 uur moe wordt en dan leg ik haar in bed. Doe het niet bewust, Als het anders loopt of ze is eerder moe , ook prima. Ze sliep eerst nog veel in de box leg haar nu wel iedere keer in bed.

12 dagen geleden

Wakker tijd? Wat dacht je van... bijna de hele dag😅🫣. Mijn baby is 9 weken en wilt vandaag absoluut niet slapen. Terwijl ze gisteren heel makkelijk weg te leggen was. Ze is al sinds 09:00 wakker en heeft misschien alles bij elkaar 1,5 uur geslapen. Ik kan der niet forceren en heb ook letterlijk alles geprobeerd

12 dagen geleden

Reactie op Cleo81

Wakker tijd? Wat dacht je van... bijna de hele dag😅🫣. Mijn baby is 9 weke ...
Hier precies hetzelfde vanmorgen heeft hij twee uurtjes achter elkaar geslapen. De rest van de dag wakker en super alert. En dan is twee uur echt veel, gisteren waren het net aan 30 minuten 😅🙈

12 dagen geleden

Ons dochtertje is ook van 27 feb en heeft precies hetzelfde. Dacht dat het misschien door de vaccinatie kwam maar het zou dus ook gewoon de leeftijd kunnen zijn?

12 dagen geleden

Reactie op mimilove

Ons dochtertje is ook van 27 feb en heeft precies hetzelfde. Dacht dat het ...
Jaa denk ik wel. En ze zitten nu ook in sprong 2 dus dat zal het ook wel zijn.

12 dagen geleden

Hier van 26 februari en precies hetzelfde op het moment. Kort wakker maar wel kortere dutjes en vaak willen eten. Ik denk ook sprong 2 en volg haar ritme maar even voor nu.

11 dagen geleden

Hier was dat ook, na een uur gewoon moe. Elise is nu 13 weken en heeft de ene keer een wakkertijd van 60 minuten en soms 90 of 120. Het is net hoe de pet staat

11 dagen geleden

Zoontje van 28 feb had met sprong 2 (ruime week) dat hij tussen 8 en 2 amper sliep.. voeding / krampjes / onrust / overprikkeld / opnieuw honger en dan uiteindelijk op mij in slaap vallen. Bij wegleggen gelijk weer wakker en huilen. Nu gister hem even bij onrust einde ochtend op z’n buikje gelegd op het aankleedkussen, waarna hij ineens gelijk stil was en ruim 4 uur op het aankleed heeft geslapen.. Was wel heel blij met dit momentje van rust. Voor hem en voor mezelf 😆

11 dagen geleden

Volg het ritme van je eigen kind. Geen kind is hetzelfde. Internet is ook maar een richtlijn maar t internet heeft niet jou kind gemaakt.

7 dagen geleden

Wat doen jullie ‘s avonds als de kleine ‘s ochtends eerder wakker was? Haar normale tijd is 10 maar vanmorgen werd ze om 8 wakker. Moet ze dan ook weer om 8 naar bed?

7 dagen geleden

Onze zoon van 10 februari (37+4l is ook gauw moe. 65 min na wakker worden begint het gapen en met 75 minutes slaapt hij alweer. Gisteren en vandaag ineens iets later soms, maar dan hebben we het over max een kwartiertje, maar jengwlend.