10 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik volg mijn zoontje na 2 uur is die moe en leg ik hem lekker in bedje hij is 7 maanden doet nog 3 dutjes

茅茅n maand geleden

Reactie op melis2024

Ik volg mijn zoontje na 2 uur is die moe en leg ik hem lekker in bedje hij ...
Wij nu ook weer dit. Maar ook wel periodes gehad dat hij na 1400 echt niet meer ging slapen tot 1830.

茅茅n maand geleden

Hier nog geen ritme. Soms 2 uur soms hele middag wakker (6 uur) ze geeft gelukkig duidelijk aan wanneer ze moe wordt dus dan hop naar bed en zolang ze de nachten goed doet vinden wij het prima

茅茅n maand geleden

Wij houden een wakkertijd van 2 uur aan. Na een uur en 45 minuten brengen we hem weer naar bed. Hij is 7 maanden 馃槉

茅茅n maand geleden

Hier zoontje van 7 maanden en wisselt tussen 2 tot 2,5 uur. Maar soms in de middag is hij ook wel eens langer wakker als hij z鈥檔 3de dut niet wilt doen

茅茅n maand geleden

We volgen onze dochter en houden ons niet meer aan wakker tijden. Dat betekent dat ze de ene keer prima 4 uur volhoudt zonder dutje maar soms ook dat ze na 1,5 uur al weer wil slapen. Gemiddeld doet ze 2 dutjes op een dag, een van 45 minuten en een van 1,5 uur. 's avonds leggen we haar tussen 19u en 20u op bed en slaapt ze door tot 5:30-6:30u ongeveer.

茅茅n maand geleden

Reactie op roosjaaa

Wij nu ook weer dit. Maar ook wel periodes gehad dat hij na 1400 echt niet ...
Dat heb ik nog niet gehad 1 keer 4 uur wakker geweest maar meestal na 2 uur wakker wil die slapen zijn meestal wel slaapjes van half uur en 1 van een uur

茅茅n maand geleden

Ik volg haar hierin, ze slaapt de nachten inprincipe altijd door, overdag zie ik wel aan haar of ze moe is. Soms om de 2 uur, soms 5

茅茅n maand geleden

Reactie op barb85

Hier nog geen ritme. Soms 2 uur soms hele middag wakker (6 uur) ze geeft ge ...
Hier hetzelfde.

茅茅n maand geleden

Onze zoon (6,5 maand) heeft een wakkertijd van 1,5-2 uur. Mag van ons wel langer zijn (want gezelliger als ie lekker beneden is) maar na 1,5u begint ie al aan te geven dat ie naar bed wil, haha. Blijkbaar veel slaap nodig!