10 Reacties

2 maanden geleden

Hoe oud is je zoontje

2 maanden geleden

Wat ik zie in de groeigids zou de 3e voeding als eerste afvallen, maar dan zou die een hele boterham tussen de middag moeten eten en dan rond de tijd van de 3e fles pas het tussendoortje

2 maanden geleden

Reactie op nani1992

Hoe oud is je zoontje
Zoontje is van 12-2 dus iets meer als 6 maanden

2 maanden geleden

Ik lees ook even mee, hier zelfde schema ongeveer en zoontje van 8-2.

2 maanden geleden

Ben even benieuwd waarom je een fles zou willen afbouwen? Hier nog op veel meer flessen, dus lang nog niet aan de orde hoor. Maar ben oprecht benieuwd. Dacht zelf altijd dat dat pas rond 9 maanden tot een jaar was…

2 maanden geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Ben even benieuwd waarom je een fles zou willen afbouwen? Hier nog op veel ...
Cb heeft gezegd dat je mag afbouwen naar 3 flesvoeding rond de 6 a 7 maanden. Mijn zoontje eet zijn vaste voeding super goed, dus wil die dan gaan uitbreiden

2 maanden geleden

Hier het idee dat hij niet grotere hoeveelheden vast voedsel gaat eten ivm de flessen. En ik dacht ook te lezen dat je rond de 8 maanden uitkomt op 3 flessen, hier nog een dikke maand dan om af te bouwen.. maar we zijn de afgelopen maand al afgebouwd van 4x 210 naar 4x 180 dus heeft verder ook geen haast, maar ben dus wel benieuwd of hij door afbouwen meer gaat eten

2 maanden geleden

Ik heb bij mijn zoon destijds de fles van 11u als eerst laten vallen. Nu ga ik dat weer doen. Want de fruithap, fles en boterham zit allemaal zo snel achter elkaar! Soms is de eerste fles ook pas rond 8u dus dan geef ik na de eerste slaap een fruithap en daarna brood en geen fles meer. Eerst moet ze wat meer brood eten. Vandaag toevallig voor t eerst een halve boterham op 😃

2 maanden geleden

Je kunt 'm natuurlijk ook eerst minderen, dus 120 of 90 cc bijvoorbeeld voor je m helemaal laat vallen.

2 maanden geleden

Reactie op NS29

Hier het idee dat hij niet grotere hoeveelheden vast voedsel gaat eten ivm ...
Hier ging dat andersom. Wenste geen melk mee.r