25 Reacties

2 maanden geleden

Ik vanaf 5 maanden ongeveer dit omdat onze jongen niet meer paste in de bak en probeerde te draaien en kwam steeds vast te liggen. Heb wel een joolz die kan helemaal gekanteld en heb er een soort van verkleiner voor gekocht zodat z'n ruggetje niet hol ligt zeg maar.

2 maanden geleden

Ik heb de wagen gister omgebouwd. Maar mijn zoontje is een buikslaper en deden 3de dutje vaak wandelen met de wagen. Benieuwd hoe dat nu gaat zijn en of hij nu toch ook zo in slaap gaat vallen 😅🙏

2 maanden geleden

Bij 5,5 maand omgebouwd hier. En blij dat ze ermee was!! Paste nog wel in de wieg, maar idd erg ontevreden omdat ze niks zag. Nu weer helemaal happy. Zitje kan ik kantelen dus ik kan ook een ligstand instellen met dit zitje.

één maand geleden

Ik vind dit toch ook zoo lastig. Ze past nog maar net in de reiswieg en is 17 september 7 maanden. Ik heb zelf scoliose op latere leeftijd gekregen dus wil haar rug de beste start geven (niet dat ik denk dat ze hierdoor scoliose kan krijgen maar gewoon het beste voor haar rug). Overal lees ik zelfstandig zitten maar dat zie ik haar los nog niet echt doen de komende weken. Op schoot en in de tripp trapp zit ze wel redelijk stabiel. Blijft zoo lastig 🙈

één maand geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Ik vind dit toch ook zoo lastig. Ze past nog maar net in de reiswieg en is ...
Probeer het af te wisselen! Ga je lang wandelen (of moet ze slapen) dan de reiswieg en voor korte stukjes pak je het zit gedeelte. Zo doe wij het in ieder geval 😊