24 Reacties

23 dagen geleden

Wij hebben de eerste id kaart met 9 maanden aangevraagd ivm vakantie. Voor haar ga ik er in juni 1 aanvragen. Mochten we een dagje Duitsland willen of toch een spontane reis kan dat. We maken elk jaar in mei/ juni pasfoto's. Leuk om de gezichtjes te zien veranderen

23 dagen geleden

Reactie op PrunusPersica

Wij hebben de eerste id kaart met 9 maanden aangevraagd ivm vakantie. Voor ...
Op de id kaart heeft hij dus nog een echt bol en kaal babykoppie en nu is hij 3,5, veel haar en smaller gezichtje 馃ぃ. Maar he hij is nog geldig:)

23 dagen geleden

Reactie op PrunusPersica

Op de id kaart heeft hij dus nog een echt bol en kaal babykoppie en nu is h ...
In Belgi毛 is die maar 3 jaar geldig bij minderjarigen.

23 dagen geleden

Wij stonden 3 weken na de geboorte in de boekwinkel waar ze ook foto's voor legitimatiebewijzen maken. Dat doe ik nooit meer. Lichamelijk was ik toen nog een wrak (en nu met 10 weken nog niet volledig hersteld). Zo vroeg omdat er inderdaad staat dat een baby van twee weken een ID moet hebben. Vooral belangrijk voor inderdaad reizen. Maar dat zijn wij niet zo snel van plan. Maar vooral als de baby naar het ziekenhuis moet. Begreep dat ziekenhuizen dan soms niet vergoeden maar je het als ouder zelf moet betalen. Stomme is dat een baby ook nog echt in de camera moet kijken. Met een pasgeboren baby is dat heel lastig, maar het is gelukt 馃槄. En de baby moest ook nog mee om het ID aan te vragen en op te halen. Pff.. zo'n onzin. Net als de foto, ze ziet er nu een aantal weken later al anders uit in het gezichtje, laat staan over een jaar.. Volgende keer wacht ik er toch langer mee.