10 Reacties

4 maanden geleden

Ik lees even mee, ik vind het ook heel lastig wat te doen met de kleine man met dit weer

4 maanden geleden

Bij mij op t balkon is het 35 graden, vanmorgen even gewandeld en nu zet ik haar badje op midden in de woonkamer met speeltjes. We maken er binnen maar wat leuks van 😅

4 maanden geleden

Ik blijf zo veel mogelijk binnen, ben alleen gistermiddag gaan wandelen. Kleine man heeft gewoon z’n dutje gedaan in de wagen dus leek er weinig last van te hebben; romper aan, ingesmeerd en UV-beschermende doek gespannen 👌 Straks miss ff de tuin in

4 maanden geleden

Vanmorgen gewandeld. Voor de rest blijven we zoveel mogelijk binnen. Als er straks nog boodschappen moet worden gehaald (afhankelijk wat we willen eten haha) zal het in ieder geval na 15.00u worden.

4 maanden geleden

Net naar een buitenzwembad geweest. Pop-up tent mee en gaan met die banaan. Ik denk altijd maar zo; in Spanje en andere warme landen leven ze ook met babies.

4 maanden geleden

Wij hebben een box op wielen die ik naar buiten kan rijden op het terras. Onze dochter ligt heerlijk onder een parasol op die manier.

4 maanden geleden

Overdag alleen in de luier en dan op een kleed in de tuin.

4 maanden geleden

Ik heb een popup tent van de decatlon in de tuin staan (Pop-up shelter tent voor 4 personen Base Easy UltraFresh) deze vind ik echt ideaal. Kan er zelf ook in zitten en er is genoeg schaduw. Hier ligt ze dan op een kleedje in. Of in de ochtend een stukje wandelen, heb een dooky en parasol voor de wandelwagen + zijkanten kunnen open, en ergens wat drinken. Verder ook binnen goed te doen maar ben graag op pad alleen met dit weer alles wat rustiger aan.

4 maanden geleden

Lekker douchen samen ❤️

4 maanden geleden

Mijn kleine man is 3,5 maand en gisteren lekker een badje in de tuin gezet en heerlijk in gespeeld en tussendoor slapen boven in de airco. En vandaag lekker bijtijds met de kinderwagen naar een strandje gelopen. Hij lekker op een kleed op de grond en tussendoor dutjes in de kinderwagen. Met een mini ventilator (van temu) echt een aanrader. En wij hebben een parasol op de kinderwagen dan word het ook niet zo warm. En wat op een Watermeloen laten sabbelen. Vond hij heerlijk!