4 Reacties

één maand geleden

Ja zeker. Er is een heel topic over in de februari growp geloof ik al je zoekt. Onze kleine man draagt sinds een maand of 4 wasbaar. Er zijn veel verschillende soorten dus zou Er even induiken wel systeem je fijn vindt. Wij hebben tweedelig. Moet zeggen omdat ik nieuw en goed merk aangeschaft hebben ik de kosten Er wss niet uit, maar ben er alsnog heel.blij mee vanuit duurzaamheid en dat het minder stinkt en minder snel doorlekt.

één maand geleden

Hier ook wasbare luiers. Ik ben wel benieuwd waar het topic is. Kan hem zelf niet vinden. De geur is idd een mooi voordeel waar ik pas achter kwam toen we wegwerp gebruikten op vakantie. Wij gebruiken vanaf dag 4. Prijs en milieu grootste voordeel en je hoeft niet steeds luiers te kopen. Nadeel is extra dikke luier konten, toch nét iets meer moeite met aandoen (2 delig, dus 2x een luier aan doen), iets meer wassen en als je het meeneemt voor onderweg is het meer wat je mee moet nemen dan alleen een dun stapeltje weg werp luiers. 😉

één maand geleden

Hier ook! Heel tevreden mee, we hebben tweedelig systeem van Elskbar voor overdag en Huda broekje voor ‘s nachts, overbroekje van Elskbar kan hier ook onder. Idd minder doorlekken, bijna nooit meer luiers kopen (alleen op vakantie, weekendjes weg en soms ‘s nachts) en prettig gevoel dat je de wereld een mini beetje minder verpest 😅

één maand geleden

Reactie op Willemijn_R

Hier ook wasbare luiers. Ik ben wel benieuwd waar het topic is. Kan hem ze ...
Oh in het algemeen forum.