14 Reacties

2 jaar geleden
Buikkramp als in: onderin mijn buik, ben bang dat ik we毛en heb? Want dan is het antwoord dat je bij zorgen je verloskundige moet bellen!
Buikkramp als in: bovenin mijn buik, lijkt een buikgriepje? Dat is natuurlijk heel vervelend maar dat heerst enorm momenteel.
Bij zorgen altijd de verloskundige of huisarts bellen.

2 jaar geleden
Buikkramp als in: onderin mijn buik, ben bang dat ik we毛en heb? Want dan is ...
Buikkrampen zoals menstruatie pijn in de onder buik en liezen. Soms kan ik mijn been niet bewegen door de kramp in mijn lies. Ik weet niet of dit komt door de baby of door spier of iets.

2 jaar geleden
Ik herken dit, heb het al ruim 2 weken nu eigenlijk elke dag wel "menstruatiekramp".
Bleek o.a. een blaasontsteking te zijn, maar die is nu over en de kramp is nog niet weg.
Mijn redenatie was dat het oke zou zijn, zolang het niet erger wordt en er geen vocht/bloedverlies is.. maar bellen kan nooit kwaad. Mocht je bellen, laat het vooral weten, ik ben ook benieuwd 馃槢

2 jaar geleden
Ik lees ook even mee. Heb sinds deze week ook meer buikpijn (ruim 22 weken nu) maar moet ook zeggen meer moeite met de ontlasting of juist het tegenovergestelde. Ik denk zelf dat het ook komt dat de baby nu groeit en daardoor ook de darmen af en toe in de knel gaan komen (en mijn blaas ook 馃槀) en dat daar ook buikpijn vandaan kan komen. Verder nergens last van, maar ongemakkelijk is het soms wel!

2 jaar geleden
Reactie op dropmentos
Ik herken dit, heb het al ruim 2 weken nu eigenlijk elke dag wel "menstruat ...
Ik heb toevallig straks een afspraak staan voor controle ik zal je laten weten als ik meer weet. Het is super vervelend en vooral vermoeiend heb echt slechte nachten. Hoop dat bij jou ook zal verminderen.

2 jaar geleden
Reactie op Lisse84
Ik lees ook even mee. Heb sinds deze week ook meer buikpijn (ruim 22 weken ...
Precies dit heb ik dus ook. Echt super vervelend bij mij straalt de pijn naar mijn onder rug. En ook mijn ontlasting is niet hoe het hoort te zijn. Heb straks een afspraak staan ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

2 jaar geleden
Reactie op Halima1993
Ik heb toevallig straks een afspraak staan voor controle ik zal je laten we ...
Ja zeker, wordt er ook vaak wakker van.
Mijn redenatie was in het eerste trimester is menstruatiekramp groeipijn. En nu met 19 weken moet er vast nog veel groeien, dus het zal ook wel een soort groeipijn zijn 馃槄
Mezelf ongerust maken helpt ook niet echt.. was wel blij dat de gynaecoloog me op blaasontsteking had laten testen, want die zat er dus echt wel in. Maar daarna heb ik niet meer echt contact gehad (terwijl die blaas echt over is)
Nouja ben benieuwd wat jouw verloskundige zegt. Sterkte, misschien is het opgelost met wat extra vezels en veel water. Dat zou wel makkelijk zijn he...
Succes strakjes!

2 jaar geleden
Reactie op dropmentos
Ja zeker, wordt er ook vaak wakker van.
Mijn redenatie was in het eerste tr ...
Jaar, ik denk dus ook elke keer dat het groeipijn is maar omdat de pijn ineens zo extreem is geworden krijg je toch een bepaalde bezorgdheid of alles wel ok茅 is. Maar ik ga het straks zien. Dankjewel!