9 Reacties
één maand geleden
Reactie op DEND3227
Oh jeetje😓 hier ook vandaag achtergekomen ben ik bang
Ooh pff 😞 ook klachten of dat juist niet? Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld, ik moest foto’s opsturen naar ze. Vanmiddag om 2 uur moet ik weer bellen voor de uitslag. (Ze zei meteen aan de telefoon; en je denkt waterpokken neem ik aan?). Dus mijn gevoel zegt inderdaad sterk dat dat het is
één maand geleden
Reactie op lisannee24
Ooh pff 😞 ook klachten of dat juist niet? Ik heb vanmorgen de huisarts geb ...
Voor nu nog niet. In de loop van de dag wel het idee dat ze meer jeuk kreeg. Zitten nu vooral in haar nekje en achter haar oor. Begint nu op haar buikje ook vol te zitten. Heb op aanraden van apotheek kidsclin gekocht en deze avond voor het eerst gebruikt. Is verkoelend dus hopelijk helpt het.
Wat is er bij jullie uitgekomen? Hopelijk niet te veel last van😓
één maand geleden
Reactie op DEND3227
Voor nu nog niet. In de loop van de dag wel het idee dat ze meer jeuk kreeg ...
Oh fijn! Gelukkig! Hopelijk blijft het ook zo, zonder klachten.
Zo vervelend voor die kleintjes, vooral ook omdat ze niks kunnen aangeven.
Vanmiddag na 2 uur huisarts terug gebeld. Die zei meteen; waterpokken! Overduidelijk!
Vanavond had ze ook ineens veeeel meer blaasjes. Lekker blijven smeren dus. Hopelijk snel weer over.
één maand geleden
Ik denk dat mijn zoontje het ook heeft gehad maar dit bleek achteraf geen waterpokken te zijn gezien er geen blaasjes op zaten en het was ook heel snel weer weg. Zijn dit misschien warmte bultjes geweest?
één maand geleden
Reactie op DEND3227
Heel zielig inderdaad.
Hopelijk gaat ze er ook niet veel last van krijgen.
...
Dankjewel. 🥰 gaat goed komen. Ze zit inmiddels helemaal onder maar de blaasjes beginnen al aardig in te drogen gelukkig.
Jij ook heel veel succes en sterkte met de kleine meid. 🤗