18 Reacties
2 maanden geleden
Hebben wij ook gedaan ons zoontje sliep ‘s nachts heel slecht maar was overdag wel heel vrolijk dus de uitjes gingen wel prima. Alleen doe je het zelf op wat minder slaap misschien 😄
2 maanden geleden
Reactie op Vrilub
Wij gaan volgende week.
Wat voor kinderstoel hebben ze daar?
Moet ik zelf e ...
Ik ben er nu toevallig, in het huisje hebben ze deze, prima te doen. In restaurants hebben ze de ikea stoeltjes, zijn nog iets ruim voor ze
één maand geleden
Centerparcs is, naar mijn mening, aan de prijzige kant en het zwembad is vooral leuk voor oudere kinderen. Met zo'n kleintje heb je dit niet nodig. Landal is goedkoper en biedt vaak ook leuke faciliteiten voor ukkies. Weerterbergen vonden wij erg leuk.
Dus mijn tip: kijk naar de andere grote namen: Landal en Roompot
één maand geleden
Wij zitten momenteel in landal esonstad, met een 7 maanden oude baby.. Echt enorm leuk opgezet. Autovrij park, lekker wandelen in de omgeving en je kan zo een dag naar Schiermonnikoog. Zoals hieronder al gezegd CP is prijzig en zwembad waar je heen wilt is leuker met oudere kindjes. Voor zn kleintje is elk zwembad prima
één maand geleden
Reactie op DuyguSs
Waar was je verblijf? Een vakantiehuis of hotel.. wij willen graag een hote ...
Eventueel het hotel bij beekse Bergen? Lekker zwemmen en rondje dierentuin! En eventueel de autosafari voor tijdens een dutje! En dat nieuwe iets luxere restaurant was voor onszelf ook nog wel prima!
één maand geleden
Reactie op Angie02
Ja wij zijn naar huttenheugte geweest. Kan je ook leuk babyzwemmen😍
o wat fijn om te lezen wij gaan binnenkort naar centerparcs huttenheugte met onze zoontje van 6,5 maand