43 Reacties

één maand geleden

Reactie op Raeven

Gefeliciteerd! Wij hebben afgelopen weekend een miskraam gehad.
oh sorry 😢 wat erg 💔 sterkte mama en papa

één maand geleden

Reactie op Raeven

Gefeliciteerd! Wij hebben afgelopen weekend een miskraam gehad.
Wat verdrietig zeg. Sterkte!! 🍀

één maand geleden

Ik wil graag bezig, maar ik ben nog steeds niet ingesteld geworden na de geboorte😕 dus nog even geduld hebben denk ik

één maand geleden

Wij ook weer zwanger. Maandag 1e afspraak geen idee hoe ver.♡

één maand geleden

Hier zijn de voorbehoedsmiddelen ook de deur uit. Hoop dat het deze keer sneller gaat dan de eerste keer ♥️ daarom willen we nu ook niet te lang wachten met weer proberen.

één maand geleden

Wij zijn ook weer begonnen. We zitten nu in ronde 2. Merk wel dat ik er nu relaxter insta dan bij de eerste. Benieuwd hoe lang het gaat duren. Spannend!

één maand geleden

Vandaag een positieve test gehad.. we waren pas van plan te gaan ‘beginnen’ wanneer ons meisje 1 jaar zou zijn, ze is nu pas 7 maanden.. Het was wel even schrikken maar alsnog heel erg welkom!

één maand geleden

Hier ongepland zwanger van ons tweede cadeautje . Nu 5.3 week. Dochter 6.5 maand nu

één maand geleden

Reactie op Roambr

Hier ongepland zwanger van ons tweede cadeautje . Nu 5.3 week. Dochter 6.5 ...
Wauw super leuk ! Gefeliciteerd

één maand geleden

Gefeliciteerd dames die weer zwanger zijn!! Even een vraag aan deze dames of de dames met al meer kinderen: wat is een 'goed' moment voor een 2e? Ik merk dat ik er momenteel echt nog niet aan toe ben, maar stiekem wel weer een beetje meer en meer open sta voor het idee. Enerzijds denk ik vanaf haar 1e verjaardag maar eens zien, maar anderzijds denk ik misschien nog langer wachten. Is het ideaal zo dicht op elkaar, dan ben je door de eerste fases heen. Of beter langer wachten en een kindje die dus al iets zelfstandiger is en meer begrijpt. Ik weet dat er geen ideaal is, maar ben benieuwd naar ervaringen. Ook lichamelijk!

één maand geleden

Reactie op Anouk689

Gefeliciteerd dames die weer zwanger zijn!! Even een vraag aan deze dames ...
Er is inderdaad geen ideaal, is afhankelijk van de oudste, uw leeftijd, levensstijl en andere factoren... Maar voor ons werkt het goed nu de oudste 3 jaar ouder is, al zelfstandiger is en al naar school gaat (België). Zijn babytijd was pittig (pittiger dan nu met de tweede) dus ben blij dat we eerst wat van hem zijn bekomen.

één maand geleden

Gefeliciteerd allemaal!! Hier ook 2 onder 2. Helaas wilt mijn man niet meer en heeft zich laten helpen. Iig veel geluk dames 😘

één maand geleden

Hier eentje van net 2 en eentje van bijna 8 maanden en bezig voor nummer 3 🙈 ik vind het zo mooi om te zien hoe de oudste liefdevol met de jongste omgaat. En ja het is soms wel eens heel veel ballen tegelijk hoog houden maar alles wat je er voor terug krijgt, maakt alles dan weer goed.

één maand geleden

Wauw gefeliciteerd allemaal die zwanger zijn! Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nog niet eens aan denk om weer zwanger te worden 🙈 eerst maar lekker genieten van ons dochterte!

één maand geleden

Hier helaas ongesteld geworden 😔 van alle maanden die er zijn had ik zo graag een juni baby gewild.. helaas niet gelukt. Balen en door

één maand geleden

Reactie op Anouk689

Gefeliciteerd dames die weer zwanger zijn!! Even een vraag aan deze dames ...
Ik heb zelf net mijn eerste kindje dus kan het niet zeggen uit ervaring. Maar het WHO advies is minimaal 18 maanden tussen twee zwangerschappen. Dit heeft met name te maken met je fysieke herstel, bijvoorbeeld je bekkenbodem is 9 maanden post partum gemiddeld weer op 75% van de sterkte van voorheen. Bij snel zwangerschappen achter elkaar heb je meer kans op incontinentie en verzakkingen op latere leeftijd. Hoop voor iedereen die hier weer zwanger is dat dat natuurlijk uit blijft. Heel erg gefeliciteerd. Hier nog niet aan het bezig voor een tweede. Heb een sterke wens maar vind het na een lange borstvoeding periode ook fijn om mijn lijf nu echt meer te voelen herstellen en te genieten van ons meisje.

één maand geleden

Hier al weer 15 weken vanaf morgen. Onverwacht zwanger geworden van de tweede. Eerste is nu bijna 8 maanden.

één maand geleden

Reactie op Clash

Ik heb zelf net mijn eerste kindje dus kan het niet zeggen uit ervaring. Ma ...
Ik kan wel beamen dat mijn tweede (7 mnd pp van de eerste weer zwanger) er echt op ingehakt heeft voor mijn lichaam. Dus neem jullie rust dames! Ga zeker langs een bekkenfysiotherapeut.

één maand geleden

Reactie op Roambr

Hier ongepland zwanger van ons tweede cadeautje . Nu 5.3 week. Dochter 6.5 ...
Helaas is dit uitgelopen tot geen vruchtje bij de eerste echo ✨

één maand geleden

Reactie op Roambr

Helaas is dit uitgelopen tot geen vruchtje bij de eerste echo ✨
Oh wat naar!! Hopelijk kan je het een plekje geven. Wij zijn ook bezig voor een 2e afgelopen tijd is het helaas noet gelukt hopelijk deze cyclus qel