Hi mama's,
Onze meid is volop aan het lopen, super leuk! Nu komt het; de opvang grapte al eerder 'ze is makkelijk ontvoerbaar, ze vindt iedereen leuk'.
Nu gaf ze vandaag random in de winkel iemand een handje, die grapte ga je mee, en ja hoor, daar ging ze (we stonden er uiteraard naast en hadden een gesprekje met deze mevrouw).
Nu denk ik alleen; o hell, wat als in een splitsecond je wel iemand met verkeerde bedoelingen tegenkomt. Ze is echt een allermansvriend🫠
Nu zat ik zelf te denken aan een tuigje, je hebt van die soort trackers? die je bijvoorbeeld aan een broek kan bevestigen, maar ben benieuwd od iemand al ervaringen heeft en zegt; 'Dit werkt echt top!'.
Noem me een doemdenker, en uiteraard houden we haar altijd in de gaten.. maar net als met water er iets in een paar seconden kan gebeuren is dit voor mij een kwestie better safe than sorry.
Bedankt alvast (te lang verhaal geworden haha)❤️
Ik ga ook tuigje gebruiken voor mijn zoontje veiligheid boven alles
Hier is het nog niet nodig (loopt kleine stapjes aan beide handen), maar ook wij gaan een tuigje halen als we merken dat het handig is omdat ze makkelijk een rondje stapt bijvoorbeeld.
Hier ook nog niet loop ook nog aan twee handen mar zodra die beetje kan sta ...
Kijken jullie dan voor een tuigje wat ze als 'rugzakje' aandoen? Voor de polsjes lijkt me zo een andere niet goed toch..?
Ja hier loopt ze sinds deze week zo 10 minuten, van het dorp bijvoorbeeld naar huis. So i need it haha
Kijken jullie dan voor een tuigje wat ze als 'rugzakje' aandoen? Voor de po ...
Ja, wij vermoedelijk wel. Pols zou ik ook pas doen als je echt 100% stabiel loopt. En pols heeft als nadeel dat je je arm dan niet vrij kan bewegen zegmaar.