22 Reacties

2 jaar geleden

Wij doen het niet. Lijkt me heel onhandig, ook ivm andere kinderen.

2 jaar geleden

Wij vinden dit heel fijn. Je klikt het autostoeltje er zo in en uit. Geen gedoe met een gordel.

2 jaar geleden

Wij vinden het ook heel prettig, de maxi cosi kan er zo in en uit. Heb je de base even niet nodig haal je die ook heel gemakkelijk uit de auto. Je hebt ook geen gerotzooi meer met de auto gordel om de maxi cosi. Nu met de tweede opkomst gebruiken we het gewoon weer, de oudste heeft een isofix stoel op haar vaste zitplek staan.

2 jaar geleden

Ik vindt Isofix een geweldig systeem. Geen gerommel met gordels, veiliger dan een non Isofix ivm eigen borging aan de auto. En qua in en uit bouwen is het in het begin even wennen, maar de meeste Isofix stoelen zijn sneller in en uit te bouwen dan een stoel met gordel

2 jaar geleden

Reactie op basbas

Ik vindt Isofix een geweldig systeem. Geen gerommel met gordels, veiliger d ...
Hoe bedoel je met eigen Borging aan den auto ?

2 jaar geleden

Wij hebben er juist eentje gekocht vandaag. Lijkt me ideaal om niet meer te klungelen met gordels. Ook nog eens draaibaar… ben benieuwd

2 jaar geleden

We hebben een oude maxi cosi gebruikt. De gordel om doen is 1 d of 2 leren en doen en daarna wordt dat zo automatisch dat zo gedaan is elke keer. Vond het helemaal geen geklooi of wat dan ook. Ik je verder niet in verdiept qua veiligheid het kan zijn dat de isofix veiliger is ?. Maar qua geld was een heel groot verschil een goed werkende maxi cosi die alleen de eerste maanden gebruikt wordt en die zo gemakkelijk is om met de gewone gordel vast te zetten en een isofix. Maargoed het is wat voor jou belangrijker is en of het gemak echt zo het geld waard is weet ik niet. Na de eerste maxi cosi gebruiken we nu de maxi cosi stoel tobby. Die hebben we ook normaal aan de gordel bevestigd geen probleem mee en mijn zoontje van 2 kan al zelf er in.

2 jaar geleden

We hebben een oude maxi cosi gebruikt. De gordel om doen is 1 d of 2 leren en doen en daarna wordt dat zo automatisch dat zo gedaan is elke keer. Vond het helemaal geen geklooi of wat dan ook. Ik je verder niet in verdiept qua veiligheid het kan zijn dat de isofix veiliger is ?. Maar qua geld was een heel groot verschil een goed werkende maxi cosi die alleen de eerste maanden gebruikt wordt en die zo gemakkelijk is om met de gewone gordel vast te zetten en een isofix. Maargoed het is wat voor jou belangrijker is en of het gemak echt zo het geld waard is weet ik niet. Na de eerste maxi cosi gebruiken we nu de maxi cosi stoel tobby. Die hebben we ook normaal aan de gordel bevestigd geen probleem mee en mijn zoontje van 2 kan al zelf er in.

2 jaar geleden

Wij doen gordels en geen isofix. Want we gaan de autostoel steeds wisselen van auto’s

2 jaar geleden

Reactie op Fabi-R

Hoe bedoel je met eigen Borging aan den auto ?
Bij een Isofix stoel klik je de stoel vast in de auto aan 2 metalen ogen in de stoel en vaak een anker gordel over de stoel in de achterbak. Dus niet met de gordels van de auto. Je auto moet overigens wel Isofix beugels in de auto hebben als je een Isofix stoel wilt gebruiken. Niet alle autos hebben dat

2 jaar geleden

Thanks voor jullie reacties!🥰 Ik denk dat we wel voor isofix gaan. Het is wel een uitgave, maargoed

2 jaar geleden

Reactie op Ruby100224

Thanks voor jullie reacties!🥰 Ik denk dat we wel voor isofix gaan. Het is ...
Kijk even of er aanbiedingen zijn met kinderwagen. Wij hebben vorig jaar een kinderwagen gekocht voor maar 700 euro van Sleeworld. Daar zat dan ook een autostoel en Isofix bij. (normaal 1200 euro). Dus het loont de moeite. Op marktplaats adverteert een vrouw uit oa Utrecht met een winkel die veel aanbiedingen verkoopt zoals dit.

2 jaar geleden

Reactie op basbas

Bij een Isofix stoel klik je de stoel vast in de auto aan 2 metalen ogen in ...
Maar kan je dan gemakkelijk de stoel er uit halen als jeje kindje niet uit de stoel wilt bijv. Omdat die slaapt ? Wan is makkkelijk en handig om de maxi cosi er uit te halen en dan weer zo naar huis of in de kinderwagen aanklikken zonder je kindje er uit te halen.

2 jaar geleden

Ik heb een kia picanto en een isofix base. Zou het niet aanraden omdat het veel ruimte in beslag neemt!

2 jaar geleden

Reactie op Fabi-R

Maar kan je dan gemakkelijk de stoel er uit halen als jeje kindje niet uit ...
Ja je klikt het.op het onderstel wat vast zit aan de metalen beugels. Je kan het er zo zonder moeite vanaf halen dus je hebt er geen gedoe mee.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Ruby100224

Thanks voor jullie reacties!🥰 Ik denk dat we wel voor isofix gaan. Het is ...
Als je de base van een bepaald merk kiest kunnen er ook altijd een aantal vervolgstoelen op. Dus die schaf je eenmalig aan en kan je in principe op door tot je kindje op een zitverhoger kan.

2 jaar geleden

Wij hebben vanwege ruimte gebrek in de auto gekozen voor een Nuna stoel waar de Isofix in de stoel verwerkt is en je dus geen Isofix base nodig hebt.

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties. Wij hebben inmiddels de familyfix 360 gekocht met maxi-cosi. Waren nu in de aanbieding😊

2 jaar geleden

Reactie op Ruby100224

Bedankt voor jullie reacties. Wij hebben inmiddels de familyfix 360 gekocht ...
Waar als Ik mag vragen ?

2 jaar geleden

Reactie op Fabi-R

Waar als Ik mag vragen ?
Bij Prénatal. Ook bij baby dump dacht ik.