8 Reacties
één maand geleden
Reactie op Roambr
Ik vind dat je heel erg ver nadenkt. Wie weet is hij helemaal niet ziek joh ...
Dat is ook wel een beetje zo 😊. Je hoort zoveel ellende over altijd ziek als ze naar de opvang gaan dat ik er daardoor al een beetje vanuit ga dat hij dus ook altijd ziek is als hij straks na de vakantie weer gaat. Is ook niet helemaal goed
één maand geleden
Lekker laten staan! Als je tot 48 u van te voren kan annuleren, kun je altijd nog annuleren. Kans is misschien groter dat je kindje iets oppakt van de opvang (of van iemand anders), maar kan natuurlijk ‘t hele jaar door gebeuren!
één maand geleden
Reactie op Cecilel
Ik weet niet bij wie je baby gaat logeren maar ik gok je ouders of schoonou ...
Bij mijn moeder, ja. En ja dat zegt ze ook hoor, ziek of niet laat maar lekker komen maar dat voelt dan ook weer zo gek. Hopelijk valt het gewoon mee😊
één maand geleden
Oh hele eerste jaar zullen ze nog vaker ziek zijn van de opvang heeft niet altijd wat met de R te maken. Ik zou alleen niet gaan met bijvoorbeeld koorts ofso. Beetje verkouden vind ik een ander verhaal. En Ach je moeder zou het dan ook heus wel aan kunnen het is soms ook een gevoels ding. Maar ik zou er nu niet meteen voor laten. Want als of stel je voor dat... Tja er kan zoveel gebeuren.
één maand geleden
Reactie op Roos Anne
Oh hele eerste jaar zullen ze nog vaker ziek zijn van de opvang heeft niet ...
Hij gaat nu 3 maanden en is "pas" 1 keer ziek gewees (buikgriep) dus moet zeggen dat het nog meevalt. Nu is het ook een vrij kleine opvang maar er zitten toch ongeveer 16 kindjes op. Koorts heeft hij juist best regelmatig door de tandjes hahah. Maar je hebt gelijk, het is ook niet echt nodig om nu al niet te gaan terwijl er nog niets zeker is.