15 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op anoniem2802
Ik lees even mee ik herken dit enorm!!
Hoeveel vocht krijgt jou kindje nog binnen?
2 maanden geleden
Geen herkenning maar probeer het anders door het fruit of groente heen te doen. Krijgen ze toch nog wat binnen. Niet ideaal maar alle kleine beetjes helpen
2 maanden geleden
Reactie op Kinderwens21
Geen herkenning maar probeer het anders door het fruit of groente heen te d ...
Ja probeer het inderdaad op die manier! Maar ze krijgen nooit 500/600 ml vocht binnen 🥲
2 maanden geleden
Reactie op Angie02
Ja hier ook met moeite de flessen zelfs een tijdje gehad dat ze de hapjes o ...
Ja de hapjes wou ze afgelopen weken ook niet komt nu wel weer terug (was grieperig) maar de flessen is al tijden drama
2 maanden geleden
Onze dochter vind haar flessen ook maar zo zo sinds vast voedsel, maar drinkt inderdaad ook nog zeer weinig water. Rietjesbeker snapt ze niet, tuitbeker wilt ze niet en uit haar gewone fles ook niet. Bij de 360 graden beker doen wij nu wel elke keer dat rubbertje van de bovenkant afhalen want anders krijgt ze er geen water uit, maar ook dat is drama want dan komt er veel te veel vaak uit als je giet en ze wilt zelf graag helpen 🙈
Ze drinkt haar avond fles wel altijd zo goed als leeg, maar rest van de dag amper tot niet…
Ik hoop dat ze gauw de rietjesbeker door gaat hebben, want dat is toch het meest makkelijk voor haar uiteindelijk denk ik…
Hoop ook alleen dat ze zo wel voldoende vocht binnen krijgt, maak ik me wel een beetje zorgen om
2 maanden geleden
Reactie op Nien1995
Onze dochter vind haar flessen ook maar zo zo sinds vast voedsel, maar drin ...
Zitten jullie ook allemaal op nr 2 opvolgmelk? Ik heb het idee dat sinds ik die heb ze niet meer echt wil maar kan ook een andere reden hebben
2 maanden geleden
Reactie op Mamasincefebruari
Zitten jullie ook allemaal op nr 2 opvolgmelk? Ik heb het idee dat sinds ik ...
Ja gewoon nummer 2, maar ze deed dit bij nummer 1 ook al. Wij zijn namelijk al een tijdje bezig met vaste voeding. Ik doe nu best wel wat vocht door haar hapjes heen, zodat ze in ieder geval wat binnen krijgt. Onze dochter krijgt ook volgensmij een paar tandjes tegelijk door, daar heeft ze al een tijdje last van, dus hoop eigenlijk als die door zijn ze haar flessen weer wat beter gaat drinken.
2 maanden geleden
Oh ja hoor. Ze drinkt 4 flessen nu van 150 nooit wat ze zou moeten en ze heeft ook een week gehad waarbij ze inderdaad weigerde nu pakt ze het wel weer redelijk op. Ik zou gewoon nog even blijven proberen goed wat uren er tussen laten en los laten wat moet. Zolang ze maar wel genoeg vocht binnen krijgen en misschien is het even alleen een paar dagen zo. Het buikje is natuurlijk ook gevuld met wat anders dat is niet gek. Maar melk is nog wel belangrijk om van te groeien. Ik heb hier zoveel verschillende manieren geprobeerd om de fles te geven en soms dacht ik ook laatmaar dan stopt ze bijvoorbeeld bij 90ml. Tja dat is het dan. Maar dit was echt een aantal dagen en nu ineens om de 3 uur 150 ml ipv om de 4 180ml en ze eet ook echt wel goed hapjes ! Maar ik moet zeggen ze is nu echt aan het tijgeren ze komt vooruit en nu ze weer beter gaat drinken is ze zelf bezig met knieën er onder te zetten. Ik denk dat het een beetje gelijk op gaat met bepaalde ontwikkelingen
2 maanden geleden
Zitten jullie ook allemaal op nr 2 opvolgmelk? Ik heb het idee dat sinds ik ...
Nou kan net een andere smaak zijn. Ik ben nooit overgegaan op nummer 2 er zitten extra voedingsstoffen in zoals bijvoorbeeld ijzer maar als er genoeg hapjes worden gegeten halen ze het daar ook wel uit. Ook kunnen er andere "onnodige" toevoegingen zijn gedaan wat zowieso niet bij nummer 1 mag dus ik blijf daar lekker bij. Mocht ze een tijd lang slecht eten dan zou ik het overwegen.
2 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Nou kan net een andere smaak zijn. Ik ben nooit overgegaan op nummer 2 er z ...
Het cb adviseerde mij om wel over te gaan omdat ze nog niet voldoende ijzer uit vast voedsel kunnen halen op deze leeftijd maar goed geen idee hoor misschien pak ik de 1 er ook weer bij als dit zo door gaat ;)
2 maanden geleden
Het cb adviseerde mij om wel over te gaan omdat ze nog niet voldoende ijzer ...
Ah dat kan zijn dan zit er toch ook überhaupt ijzer in nummer 1 dus met de aanvulling van de vaste voeding. Hier nooit gedaan bij de oudste niet en bij de jongste ook niet. Ik wilde ook geen krampjes of iets dus ik dacht ik blijf bij wat goed gaat😂
2 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Ah dat kan zijn dan zit er toch ook überhaupt ijzer in nummer 1 dus met de ...
Groot gelijk !