18 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben voor de eerste de maxi cosi pebble die niet draait, erg spijt van dat we niet wat meer hebben uitgegeven voor een luxere stoel. We zijn in de meest gebruikte auto na een maand of 6 over gegaan op de Joie i-spin E360. Echt een topkeuze, echter zit deze vast in de auto (wel t/m 4 jaar te gebruiken). Je gebruikt zo'n stoel haast dagelijks dus gemak en comfort is mijns inziens echt belangrijk! Mijn tip zou dus zijn om vanaf het begin een uitneembare autostoel te nemen die je ook kan draaien.
Persoonlijk zou ik een autostoel nooit tweedehands kopen, mits van bekenden zodat je zeker weet dat er niks mee is gebeurd en de veiligheid nog steeds gegarandeerd is.
Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes met je zoektocht 😄
2 jaar geleden
Wij hebben maxicosi cabriofix met base gekocht voor de allereerste tijd. Het vastzetten van de gordel zou ik op den duur boos van worden zei m'n man. 🤭 Baby groeit wss wel snel uit dit model. We hebben daarom de JOIE Ispin 360 r klaarstaan om langer mee te doen. Deze is draaibaar. Tweedehands vonden we geen optie ivm veiligheid.
2 jaar geleden
Ik heb de maxi Cosi pebble 360 luxe gekocht. Getwijfeld over de 360 graden maar zoals Keesje309 aangeeft is dit denk ik wel echt de moeite waard. De Isofix 360 hebben overal wel een wat langere levertijd, dus mijn tip is om niet te lang te wachten met bestellen. Die van mij komt namelijk half januari binnen. Nu kun je natuurlijk altijd je maxi Cosi nog met de gordel vastzetten
2 jaar geleden
Wij hebben nog een maxicosi die we bij onze dochter hebben gebruikt. Het draaien heb ik bij de maxi cosi echt niet gemist. Je klikt de stoel op de isofix en klaar, het lijkt mij alleen makkelijk als je denkt je kindje vaker eruit te halen dan de hele maxi cosi... na de maxi cosi hebben wij de maxi cossi assixfix deze kan wel draaien en is echt wel super fijn gezien deze stoel vast in de auto blijft staan. Vorige week mijn eigen stoel (een niet draaibare stoel want heb zelf een 3 deurs auto) in de auto van mijn moeder moeten zetten en dat is van zij echt een gemartel van niets.
2 jaar geleden
Wij hebben gekozen voor de maxi cosi pebble 360 pro. Twijfelde tussen deze en de cybex, maar uiteindelijk voor deze gekozen. Was in de aanbieding tijdens black friday, kan buiten de auto in 3 standen en in de auto in 2 standen..
Wat meerdere aan hebben gegeven zou ook ik niet gaan voor tweedehands tenzij eventueel van een bekende waarbij je zeker weet dat het nog veilig is.
Weet niet of je van de ene auto meer gebruik maakt dan van de andere, maar anders zou ik voor een draaibare gaan in de auto die je het meeste gebruikt en in de andere auto eventueel een 2e hands base met een nieuwe maxi cosi?
2 jaar geleden
Reactie op Mommy-to-be90
Wij hebben gekozen voor de maxi cosi pebble 360 pro. Twijfelde tussen deze ...
Ik denk dat ik ook voor de pebble 360 ga omdat die toch wel goedkoper is dan de cybex. Weet jij toevallig of je dan ook een normale base kan gebruiken hierbij? Dan is dat wel een slim idee voor in de auto die we minder vaak gebruiken.
2 jaar geleden
Wij hebben de maxicosi pebble 360 met de familyfix 360, was destijds een mooie aanbieding van bij de babydump! Leek ons ideaal dat je de stoel kan draaien , deze zetten wij in de auto neer die we het meest gaan gebruiken. In de andere auto zullen we of gewoon via gordel doen of nog even een standaard base kopen, alhoewel de familyfix ook zo ‘aangesloten’ is.. ik zou persoonlijk ook niet voor een 2e hands kiezen (wordt ook afgeraden trouwens) omdat je idd niet weet wat er mee is gebeurt etc (tenzij het van bekenden of familie is)..
2 jaar geleden
Wij hadden de eerste maanden een maxicosi die niet kon draaien. Hebben toen alles tijdens een goede actie gekocht. Bij onze kinderwagen zat toen ook een maxicosi stoel en base. Ik heb het niet kunnen draaien ook niet gemist want ik haalde mijn zoon altijd met maxicosi en al uit de auto. De vervolgstoel wel 360° draaibaar en dat is echt top.
2 jaar geleden
Wij hebben ook voor de cybex autostoel gekozen. Ik wilde in eerste instantie graag de maxi cosi die je ook kon uit trekken maar omdat hij vrij nieuw is en wij een cybex kinderwagen hebben adviseerde babypark om niet voor de nieuwste maxicosi te gaan omdat ze nog niet wisten of deze wel goed paste op de Cybex kinderwagen.
2 jaar geleden
Wij hebben de maxi cosi pebble 360 met familyfix gekocht. We vonden de 360 pro te zwaar in gewicht en dan moet er nog een baby in. De ligstand en uitschuiven uit auto is een mooie toevoeging maar we vinden het gewicht belangrijker. Hij moet makkelijk te pakken en te hanteren zijn 😉
2 jaar geleden
Wij hebben de cybex met ligstand. We hebben getwijfeld met de pebble 360, maar ik vond het eerlijk gezegd qua gewicht amper verschillen. Ik vond die met name mooier haha. Gezien de korting met de mazzeldagen was de prijs voor de cybex met ligstand nagenoeg even hoog dus voor functie gekozen. De pebble 360 pro vonden we te duur.
2 jaar geleden
Gesloten wegens dubbel topic.
https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-februari-2024/welke-maxicosi-9Z37GO?page=1