15 Reacties

2 jaar geleden
Eufy Security camera hebben wij werkt als een trein en zo veel scherper dan een baby camera en goedkoper

2 jaar geleden
Wij hebben de luvion essential en zijn tevreden, gaan nu voor de 2e nog een camera erbij kopen. Wij hebben uiteindelijk voor een echte babyfoon met camera gekozen omdat een camera die via wifi werkt (en dus met je telefoon kan worden verbonden) ook te hacken is vanaf buitenaf, een babyfoon waarbij je geen toegang hebt met je mobiel is niet te hacken. Kans is erg klein natuurlijk dat zoiets gebeurt dus ik snap het ook helemaal als iemand een andere keuze maakt.

2 jaar geleden
Reactie op lotte2700
Welke eufy camera hebben jullie

2 jaar geleden
Zo is het beeld in het donker

Je kan in de app ook zonder WiFi kijken thuis wat ook super handig is. En je kan meerdere camera’s op een app koppelen zonder abbo of dergelijke

2 jaar geleden
Zo is het beeld in het donker

Wat een super tip!! Ik vind die babyfoons zo rete duur.. 😅. Helemaal als je ook via je telefoon mee wilt kijken.. Maar zou wel camera willen als ze op dr eigen kamer gaat slapen.. (zo ver het gelukkig nog lang niet 😂😅)
Gebruik je er nog een gewone babyfoon bij?

2 jaar geleden
Reactie op jjp1997
Wat een super tip!! Ik vind die babyfoons zo rete duur.. 😅. Helemaal als j ...
Graag gedaan.
Nee wij gebruiken alleen deze je kan instellen welke zone welke melding je wil hebben. En of je wil dat de camera meedraait als er beweging is gedetecteerd hierdoor mocht je kind gaan lopen in de kamer blijft de camera deze automatisch volgen.
Ja babyfoons zijn duur komt mede door de naam.
Deze camera’s zijn (gisteren 2e besteld) 54 euro stuk.
En ik was eind augustus op een festival in Haarlemmermeer en me dochter thuis met me ma (die paste op) en ik kon gewoon zien wat er in de slaapkamer gebeurde ondanks dat ik niet dichtbij was.
Voordeel ook hij heeft meldingen als er beweging is en de hoogte van die meldingen kan je instellen bvb gevoelig heel snel melding
Of minder gevoelig

2 jaar geleden
Een eufy is zeker een goedkoper alternatief, maar ons zoontje van 14maanden heeft er vaak baat bij als wij een slaapliedje aan kunnen zetten als hij bijna wakker wordt. Zo kunnen we hem vaak s ochtends nog minimaal een half uur langer laten slapen, ideaal. Wij hebben een dure variant babyfoon, omdat we in een nieuwbouwhuis wonen en ik las dat het signaal van veel babyfoons niet door de plafonds en muren kan.. bij Philips avent wel. Als ons zoontje bij iemand anders moet slapen, nemen we een "orretti v8" babyfoon mee. Prima beeld en geluid, maar kun je niet op je mobiel bekijken en dat kan met de Philips avent wel.
Ik lees wel dat je 'm cadeau krijgt, maar wellicht toch kijken of je het kunt "uitstellen" tot Black friday? Vaak wel mooie kortingen en je hebt hem denk ik nu nog niet nodig 😉