16 Reacties

2 jaar geleden

Nutrilon! Deze kan ik namelijk ook bij Flink bestellen en gemakkelijk online en dat is best handig als alleenstaande moeder 🙈 Ik ga niet wisselen het eerste jaar, behalve als het echt medisch noodzakelijk is.

2 jaar geleden

Ik zou gewoon een huismerk geven van een winkel waar je dichtbij woont! Altijd nummer 1 blijven geven en nu gewoon alvast 10 bussen op voorraad hebben.

2 jaar geleden

Gewoon een huismerk van iets bij je in de buurt. Vaak switchen word niet aangeraden ivm kleine verschillen, maar mocht het niet bevallen of echt niet meer verkrijgbaar kan je een ander gebruiken. Wij hebben altijd kruidvat gebruikt en was nooit uitverkocht, altijd verkrijgbaar. De aflevering van keuringsdienst van waarden over babyvoeding is interessant

2 jaar geleden

Bij wet is ieder merk verplicht om dezelfde ingrediënten toe te voegen, daarin maakt het niet uit welk merk je hebt. Wel kan het ene merk meer suiker (bijv) toevoegen. Pas vanaf opvolgmelk (als ze 1zijn) kunnen de ingrediënten wisselen. Ik heb Etos gepakt bij mijn eerste, samen met AH. Dat komt uit dezelfde fabriek. waar het vooral om gaat is hoe je kindje er op reageert.

2 jaar geleden

Bij de andere kinderen hebben wij Hero gebruikt. Nutrilon vind ik (vooral nu) erg duur. Reden voor Hero is dat je niet winkel afhankelijk ben. Daarnaast nog een (ongevraagde) tip. Vraag bij het kinderdagverblijf welke voeding ze daar geven zodat je niet elke keer zelf mee moet nemen. Zeker als je 1 soort voeding wilt geven

2 jaar geleden

Wij hebben bij onze dochter hero gebruikt. Wel een A merk (gaf ons een fijn gevoel ivm prematuur geboorte), maar niet zo schreeuwend duur als nutrilon. De zakken voeding vliegen er op een gegeven moment door namelijk 🤣

2 jaar geleden

Bonbebe in elke supermarkt bijna te krijgen 😊 geef het al 10 maand en gaat super. Hij is een grote kerel.

2 jaar geleden

Reactie op YTPB

Bij de andere kinderen hebben wij Hero gebruikt. Nutrilon vind ik (vooral n ...
Ik moet zelf mee nemen naar kinderdagverblijf. Klein schalig dus die hebben daar niks liggen. Wat prima is

2 jaar geleden

Keuringsdienst van waarde heeft hier een keer een aflevering over gemaakt. Moet je eens op googelen! Is een aflevering op 25 februari 2021. Daar vergelijken ze flesvoeding. Wellicht interessant ☺️

2 jaar geleden

Ja ik zou met iets beginnen en daar niet teveel mee wisselen. Wij zijn destijds begonnen met nutrilon nooit geen problemen mee gehad. Gaven ze in het ziekenhuis ook al. Tja het is duurder maar goed ik had dat er wel voor over. Tot 1 jaar gebruikt en meteen over gegaan op halfvolle melk. Scheelt ook veel geld veel gaan ook langer door met dreumes melk dat is vaak ook duurder. Maar goed er zal niet mega veel schil in zitten. Ik zou dus niet te veel afwisselen.

2 jaar geleden

Pfff ik twijfel ook zo erg! Ik wil het beste voor mijn kind en denk hierbij meteen aan nutrilon. Ik ga eens de aflevering van keuringsdienst van waarde bekijken

2 jaar geleden

Ik ga wel eerst borstvoeding proberen, maar kies daarna voor Kruidvat eigen merk kunstvoeding

2 jaar geleden

Pfff ik twijfel ook zo erg! Ik wil het beste voor mijn kind en denk hierbij ...
Ik sta er dus net zo in… nutrilon klinkt dan bekend maar vind t wel bizar hoeveel prijs verschil erin zit… ga me er ook nog maar eens wat meer in verdiepen

2 jaar geleden

Reactie op Shan_x

Ik sta er dus net zo in… nutrilon klinkt dan bekend maar vind t wel bizar h ...
Ja he! Laat me weten wat je uiteindelijk beslist. Ik ben benieuwd 😊

2 jaar geleden

Bij mijn 1e met nutrilon begonnen, want ja , A-merk dus zou wel het beste zijn.. na een half jaar ongeveer over gestapt op etos huismerk , vond het prijsverschil belachelijk en alle merken moeten idd wettelijk voldoen aan alle eisen. De hulpstoffen kunnen net wat verschillen maar waar het kindje van moet groeien etc is hetzelfde! Dit x zal ik dus voor Kruidvat eigen merk kiezen.

2 jaar geleden

Wij merkten toch wel verschil in kruidvat (thuis) en nutrilon (tijdens opname ziekenhuis), nutrilon lijkt minder waterig. Of het sneller verzadigd weet ik niet. Zelf zijn we overgestapt naar Hipp vanwege het biologische aspect. Dit beviel erg goed!