9 Reacties

3 maanden geleden

Hier goede ervaring met nan evolia, dronk het onmiddellijk na stoppen borstvoeding en nooit krampjes van gehad

3 maanden geleden

Hero baby standaard doet het hier heel goed!

3 maanden geleden

Reactie op mamaaa97

Hier goede ervaring met nan evolia, dronk het onmiddellijk na stoppen borst ...
Hier in Nederland helaas niet te krijgen 😔

3 maanden geleden

Reactie op MamaEP

Hero baby standaard doet het hier heel goed!
Ga ik die in iedergeval op mijn lijstje zetten om te proberen.

3 maanden geleden

Reactie op eliza2104

Hier in Nederland helaas niet te krijgen 😔
Ook niet online?

3 maanden geleden

Twee weken geleden gestart met introduceren van flesvoeding. Hebben hier Albert Heijn eigen merk en dan de biologische variant. Wij hebben het hier geïntroduceerd gemengd met gekolfde melk. Gestart met 30 cc kunst en gisteren voor het eerst een flesje van 120 volledig kunst! Tot nu toe gaat dat goed 😊

3 maanden geleden

Wij hebben eerst nutrilon duobalans gegeven. Omdat ze van de gewone voeding moest spugen toen ze ook nog borstvoeding kreeg. Lag te zwaar op de maag. We zijn nu overgestapt op de ‘gewone’ nutrilon. Nu kan ze het wel verdragen.

3 maanden geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Twee weken geleden gestart met introduceren van flesvoeding. Hebben hier Al ...
Mag ik vragen hoe je dat mengen heb opgebouwd?

3 maanden geleden

Reactie op eliza2104

Mag ik vragen hoe je dat mengen heb opgebouwd?
Eerst een week 1 flesje per dag van 30 kunst en 90 bv. Dit hebben we echt even een week zo gelaten, omdat we merkte dat het poepen lastiger was voor haar. Daarna 3 dagen 60/60, 3 dagen 90/30 en dan gisteren voor het eerst volledige fles van 120 kunst. Ze drinkt hier niet echt grotere flesjes dan dat. Volgende fles introduceren, heb ik nog geen plannen voor gemaakt 😅, misschien dat ik dan gelijk met volledige fles start en even kijken hoe ze dan reageert.