121 Reacties
2 jaar geleden
Wij willen de bugaboo fox 5 forest green. Levertijd is niet zo lang dus wil eigenlijk afwachten of er rond november/december korting is (black friday/kerst)
2 jaar geleden
Wij gaan voor de Kinderkraft A Tour, mooie prijs 3-1 set en op zo’n test parcours is die meer stabiel dan een 3x zo dure wagen van maxicosi of stokke. 😬
2 jaar geleden
Wij hebben de maxi-cosi Zelia S trio via Amazone besteld. We hadden de meeste van onze spullen weggegeven 🫣 Daarom willen we niet teveel € uitgeven en onze ervaring is dat we ongeveer 2 jaar met een wagen lopen. Daarna lopen ze zelf of pakken we een buggy. Ik vind dit zo’n compleet pakket incl. autostoel, regenhoes en luiertas.
Ook kan je in 10 seconde de wieg ombouwen tot een zitje (en omgekeerd). Lijkt mij ideaal als ze nog klein zijn. Wel de wereld willen zien vanuit het zitje maar als ze moe is kan ze gewoon in het wiegje slapen.
2 jaar geleden
Wij zijn voor de Joolz Geo3 gegaan, liep het fijnste voor ons en voldeed aan onze wensen: grote bak voor boodschappen, eventueel uitbreidbaar mochten we snel voor een 2e willen gaan en het natuurlijk lukt, voorwieltjes zijn vast te zetten als we off road rijden, makkelijk plat te krijgen en past in mijn Up.
Prijs was nu verlaagd, omdat 't een nieuw model was, verwachtte ze ook niet dat dit nog veel zou dalen. Voor ons was 't gevoel 't belangrijkst!
Zou voor jezelf goed kijken/bedenken wat je belangrijk vindt en daarmee naar de winkel te gaan. Succes!
2 jaar geleden
Reactie op Kiim_KK
Wij gaan voor de Nuna Demi Grow, beetje vergelijkbaar met de Joolz Geo 3. H ...
Wij twijfelden over deze en de Joolz, helaas was de Nuna te hoog voor mij 😔
2 jaar geleden
Wij hebben gisteren tweedehands Joolz Geo2 gekocht.
De Geo3 vinden we misschien net iets mooier, maar belachelijk duur. Dus dan liever een goede tweedehands. Het verschil tussen Geo2 en Geo3 is ook niet mega groot op enkele dingetjes. Maar die waren voor ons niet doorslaggevend om echt voor de Geo3 te moeten.
De Geo3 staat ook bijna niet tot niet op Marktplaats terwijl de Geo2 je om de oren vliegen zowat.
2 jaar geleden
Ik moet zeggen we hebben een joolz geo2 gekocht super fijn grote boodschappen mand onder die kan je ook weer los maken ideaal. Maar met een kind dat 1 jaar is en schreeuwend als een een plank in de buggy moet... dat krijg je niet voor elkaar met de magneetjes...😂 en die kinderwagens zijn zo mega groot. Je kan de auto er wel op aanpassen. Dus wij zijn snel naar een kinderkraft inklapbaar dingetje gegaan veel makkelijker en dan zit je niet met riempjes te klooien. Van de kinderwagen bak maak je zo kort maar echt gebruik van. Nu met de 2e is het wel weer handig. Maar ergens vind ik het zonde geld wij hebben de joolz nieuwe gekocht. Ik zou dat dus niet zo snel meer doen gezien het al snel onhandig wordt
2 jaar geleden
De Bugaboo Dragonfly op het oog. Klapt met wieg/stoel en al in dat lijkt ons erg handig
2 jaar geleden
Reactie op Mommy-to-be90
Wij willen de bugaboo fox 5 forest green. Levertijd is niet zo lang dus wil ...
Aah dat is een hele goede tip! Misschien dat wij dat ook doen, wij willen namelijk een complete set kopen met alles erop en eraan 💸🤑😭
2 jaar geleden
Wij gaan de aankomende week deze kinderwagen bestellen van het merk obebe merk is mij niet bekend maar is schijnbaar goed aangeschreven en veel positieve recensies over gelezen