25 Reacties

2 jaar geleden

Kraamverband is meestal genoeg. Het gaat om de eerste paar dagen. Die zijn het ergst. Daarna ga je over op groot maandverband. Als het nodig is kan je altijd nog kraamverband (laten) halen.

2 jaar geleden

Ik zou je kotex adviseren. De donkere variant. Die van de nacht.

2 jaar geleden

Extra kraakverband of, zoals genoemd, de zwarte en witte Kotex. Daar zit weinig tot geen plastic in, dus dat broeit niet zo. Uit eigen ervaring weet ik dat het wel langer dan de eerste paar dagen kan duren hoor.

2 jaar geleden

Ik vond deze van de Kruidvat enorm fijn na de vorige 2 bevallingen ! Fijner wat in het pakket zit.

2 jaar geleden

Reactie op Raeven

Extra kraakverband of, zoals genoemd, de zwarte en witte Kotex. Daar zit we ...
Ja de kotex echt top

Reactie op jessicaNui

Ik vond deze van de Kruidvat enorm fijn na de vorige 2 bevallingen ! Fijner ...
Ik heb deze ook uit mijn kraampakket ontvangen is dit voldoende of moet ik extra kraam verband bestellen?

2 jaar geleden

Reactie op Teddybeertje2023💖💙🍀

Ik heb deze ook uit mijn kraampakket ontvangen is dit voldoende of moet ik ...
Ik zou zeker minimaal 3 a 4 pakken in huis halen.

2 jaar geleden

Ik heb always discreet weer in huis gehaald (nu aanbieding kruidvat!!). De grote voor in de nacht en de eerste dagen en daarna 1 druppel kleiner. Heb deze vorige keer als erg fijn ervaren. Er staat iig wel op voor urineverlies op. Maar ik vind het prima zitten.

2 jaar geleden

Heeft iemand ervaring mee deze? Zo ja, zijn ze aan te raden?

2 jaar geleden

Ik kreeg als advies om na de grote verbanden uit het kraampakket verband met zo min mogelijk plastic te kopen ivm broeien. Kotex heeft daarvan fijne en Kruidvat heeft ook katoen verband.

2 jaar geleden

Mijn life saver haha

2 jaar geleden

Zeker als je vliezen breken is alleen het kraampakket niet voldoende. Dan gaat er al zo een pak doorheen voor je bevallen bent. Maar het is wel makkelijk bij gekocht dus zou niet te grof in slaan

2 jaar geleden

Reactie op Daisyleeuwarden1981

Mijn life saver haha
Die idd! Zoveel pakken doorheen gegaan na mijn vorige bevalling🙈

2 jaar geleden

Ik heb de pak van het ziekenhuis opgebruikt en daarna gewoon overgestapt naar maandverband voor ´s nachts

2 jaar geleden

Hier ook pak van t zh opgemaakt en vervolgens gewoon nacht maandverband van de kruitvat of a merk.

2 jaar geleden

Nachtverband (van die dikke) van kruidvat met een netbroekje (ook gekocht bij kruidvat. Kraamzorg zei dat dat precies hetzelfde is als ‘kraamverband’ Voor de nacht koop ik van die broekjes van kruidvat voor urineverlies. Kreeg ik als tip van een vriendin: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-discreet-protection-pants/p/4256148 No spon hoor😂 gewoon toevallig alles van kruidvat

2 jaar geleden

Ik heb van 3! verschillende vriendinnen kraamverband gekregen. Voor mij een indicatie dat zelf kopen pas hoeft als het echt nodig is, want alle 3 de verpakkingen zijn nog dicht 😛

2 jaar geleden

Reactie op dropmentos

Ik heb van 3! verschillende vriendinnen kraamverband gekregen. Voor mij een ...
Met de vorige bevalling heb ik er menig pak doorheen gejaagd en dat terwijl ik na de bevalling geopereerd en gecurreteerd ben (dus geen weefsel verloren enkel bloed) ik heb zo’n 4 weken lang gevloeid. En daarna werd ik na twee weken alweer ongesteld 🫠

2 jaar geleden

Reactie op eefje2024

Met de vorige bevalling heb ik er menig pak doorheen gejaagd en dat terwijl ...
Zeg ook niet dat het niet nodig is, maar van te voren heel veel inslaan is misschien een beetje overbodig, tenzij je kilometers van de winkels af woont en alleen maar aan thuisbezorgd doet en helemaal geen ouders/vrienden hebt die in geval van serieuze nood een pak voor je mee kunnen nemen.

2 jaar geleden

Ik ben ook nog aan het kijken moet het ook even in huis halen