92 Reacties

7 maanden geleden

Vandaag 4 weken oud en ze draagt nog maat 50. Ik denk nog 1 a 2 weken

7 maanden geleden

8,5 week en maat 68

7 maanden geleden

Vrijdag 8 weken en maat 56. Maar gaat niet lang meer duren denk ik

7 maanden geleden

Mijn zoontje is morgen 5 weken en draagt 56

7 maanden geleden

5 weken vandaag. Shirtjes maat 50 en broeken maat 56.

7 maanden geleden

7 weken en zit net in maat 56

7 maanden geleden

Woensdag 8 week en draagt nu 56

7 maanden geleden

Mijn meisje is vandaag 6 wkn en draagt rompers & tops in maat 62 en broeken veelal nog 56.

7 maanden geleden

6,5 week en maat 56, maar mn meisje gaat al richting 62. Vooral in de lengte, want ze is heel smal 馃槄

7 maanden geleden

bijna 6 weken vanaf 5 weken maatje 56

7 maanden geleden

Woensdag 9 weken en heeft maat 50/56

7 maanden geleden

Dochter donderdag 8 weken en kan zowel 50 als 56 aan!

7 maanden geleden

Woensdag 8 weken en hij zit in 56 en kleine 62

7 maanden geleden

Zoon van 4 weken en zit in maat 56. 50 eigenlijk alleen eerste week gehad. 56 zit 鈥榤 nu mooi.

7 maanden geleden

4.5 week en 62!

7 maanden geleden

Mijn dochter is bijna 6 weken draagt maat 50/56. 56 is nog wat op de groei, maar wel makkelijker aan te kleden omdat het allemaal wat ruimer is 鈽猴笍

7 maanden geleden

Haha onze dames zitten sinds ze 6 weken zijn ook eindelijk in maat 50 馃構 En dat lag vooral aan de lengte van de beentjes dat we moesten overstappen. Nu zijn ze 7 weken en een paar dagen. Maar het gaat wel harder nu hoor! Denk dat we snel de 56 pakjes al aan kunnen, vraag me zelfs af of ik ze alles van 50 aan kan trekken wat ik had gekocht, aangezien ze vaak 2 dagen met een setje doen. Anyway, geen goed vergelijkingsmateriaal hahaha

7 maanden geleden

Dochter woensdag 7 weken en zit nu een weekje in maat 62. Lange stevige dame!

7 maanden geleden

mijn zoontje is 7 weken en zit in maatje 50, hij is wel prematuur geboren met 36.2

7 maanden geleden

Dochterlief is 3 weken en zit al ruim een week in maat 62! Maar ook geboren met 55cm.