92 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op dropmentos
Haha onze dames zitten sinds ze 6 weken zijn ook eindelijk in maat 50 😋
...
2 dagen met 1 setje ben jaloers🤣 ik moet/wil mijn zoon 2 a 3 op per dag. Hij krijgt savond een pyjama aan. En in de ochtend na het wassen schone kleertjes. En soms door het spugen nog extra setje. Ik was elke dag. Moet ook zeggen dat ik een puber heb die zich 3x per dag omkleed
7 maanden geleden
Reactie op Ave1995
2 dagen met 1 setje ben jaloers🤣 ik moet/wil mijn zoon 2 a 3 op per dag. H ...
Ohh maar wij wassen niet elke ochtend. Nouja jawel met een washandje rond de nek/hals en billen, maar badje max 2x per week. Na een badje is het wel altijd schone kleertjes. En als ze spugen natuurlijk..
Maar heb wel echt wat beters te doen dan steeds 2 babies omkleden 🤪
7 maanden geleden
Mijn meisje is nu 7.5 week en zit op 56 met broekjes en kan shirtjes maat 50 nog makkelijk aan, klein dingske😍
7 maanden geleden
M'n dochter is morgen 6 weken en zit nog steeds in maat 50/56 😅 Sommige dingen in maat 50 beginnen nu te klein te worden, maar maat 56 is vaak nog heel ruim
7 maanden geleden
Reactie op LvD89
Dochterlief is 3 weken en zit al ruim een week in maat 62! Maar ook geboren ...
Wow, echt? Mijn zoontje is 5,5 weken, ook met 55cm geboren. Maar hij hangt tussen maat 50 en 56 in. Qua broekjes gaan 56 wel al (lange benen en een lekker buikje en kontje), maar aantal shirtjes 50 past hij gewoon nog.
7 maanden geleden
Mijn dochter deze week 8 weken en nog steeds maatje 50! Maar is wel dysmatuur geboren
7 maanden geleden
Mijn dochter is bijna 4 weken en draagt maat 50/56.
Mijn zoontje daarentegen is 2,5 jaar en die draagt nu al maat 104/110 😅
7 maanden geleden
Wat goed! Die van mij zit nu na 7 weken in 56 hij zat in 46 vanaf dag 1.