92 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Haha onze dames zitten sinds ze 6 weken zijn ook eindelijk in maat 50 😋 ...
2 dagen met 1 setje ben jaloers🤣 ik moet/wil mijn zoon 2 a 3 op per dag. Hij krijgt savond een pyjama aan. En in de ochtend na het wassen schone kleertjes. En soms door het spugen nog extra setje. Ik was elke dag. Moet ook zeggen dat ik een puber heb die zich 3x per dag omkleed

7 maanden geleden

Reactie op LvD89

Dochterlief is 3 weken en zit al ruim een week in maat 62! Maar ook geboren ...
Wow wat een lange dame! Hoe zwaar was ze?

7 maanden geleden

4,5 week en nu net in 62, hij heeft haast denk ik 😅

7 maanden geleden

Mijn zoontje is 5 week en draagt maatje 56 (was afgelopen vrijdag 54 cm op het cb)

7 maanden geleden

Reactie op Ave1995

2 dagen met 1 setje ben jaloers🤣 ik moet/wil mijn zoon 2 a 3 op per dag. H ...
Ohh maar wij wassen niet elke ochtend. Nouja jawel met een washandje rond de nek/hals en billen, maar badje max 2x per week. Na een badje is het wel altijd schone kleertjes. En als ze spugen natuurlijk.. Maar heb wel echt wat beters te doen dan steeds 2 babies omkleden 🤪

7 maanden geleden

Mijn meisje is nu 7.5 week en zit op 56 met broekjes en kan shirtjes maat 50 nog makkelijk aan, klein dingske😍

7 maanden geleden

Ons dochtertje (morgen 8 weken) is langzaamaan uit haar 56 aan het groeien. Sommige stukken passen nog ander helemaal niet meer 🤷🏻‍♀️. Dus af en toe is het 62 en af en toe nog 56 of een mengeling 🙈

7 maanden geleden

M'n dochter is morgen 6 weken en zit nog steeds in maat 50/56 😅 Sommige dingen in maat 50 beginnen nu te klein te worden, maar maat 56 is vaak nog heel ruim

7 maanden geleden

Reactie op LvD89

Dochterlief is 3 weken en zit al ruim een week in maat 62! Maar ook geboren ...
Wow, echt? Mijn zoontje is 5,5 weken, ook met 55cm geboren. Maar hij hangt tussen maat 50 en 56 in. Qua broekjes gaan 56 wel al (lange benen en een lekker buikje en kontje), maar aantal shirtjes 50 past hij gewoon nog.

7 maanden geleden

Mijn dochter deze week 8 weken en nog steeds maatje 50! Maar is wel dysmatuur geboren

7 maanden geleden

9 weken en maat 50. Soms zelfs nog een maat 44 broekje of rompertje

7 maanden geleden

Mijn dochter is morgen 9 weken en schommelt tussen 50 en 56.

7 maanden geleden

Maat 62 hier al ruim Een week nu bijna 6 weken oud (as vrijdag)

7 maanden geleden

Mijn dochter is 4 weken vandaag en zit al op maat 62

7 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Ohh maar wij wassen niet elke ochtend. Nouja jawel met een washandje rond d ...
Ik ook met washandje hoor! Ooh jij hebt x2 dan snap ik het helemaal. Anders heb je binnen halve dag al de wasmachine vol. Helaas heb ik een baby die wat meer spuugt.

7 maanden geleden

3 weken en maat 62 😂😂🥰

7 maanden geleden

Mijn dochter is 8 weken, maat 44, wel dysmatuur geboren 🥰

7 maanden geleden

Hier 5 weken en maat 62 🤣

7 maanden geleden

Mijn dochter is bijna 4 weken en draagt maat 50/56. Mijn zoontje daarentegen is 2,5 jaar en die draagt nu al maat 104/110 😅

7 maanden geleden

Wat goed! Die van mij zit nu na 7 weken in 56 hij zat in 46 vanaf dag 1.