92 Reacties

4 maanden geleden

62 is idd toch aan krappe kant merk ik dus hij heeft toch echt al 68 met nu 4maanden en weegt ongeveer 7kg 馃槉馃槄

4 maanden geleden

Dochter 16 weken, 6 kg en 62 cm en maakt net de rustige overgang naar maat 62 van sommige merken. Andere merken en broekjes sowieso echt nog 56 en rompers zelfs maat 50. Kan er geen pijl op trekken dus 馃槄

4 maanden geleden

Onze zoon is bijna 5 maanden oud en heeft maat 80

4 maanden geleden

Reactie op Jh0592

Onze zoon is bijna 5 maanden oud en heeft maat 80
Oh gelukkig, ben ik niet de enige met een beer 馃ぃ Die van mij is 4,5 maanden oud en maat 74!

4 maanden geleden

Reactie op dk02

Oh gelukkig, ben ik niet de enige met een beer 馃ぃ Die van mij is 4,5 maande ...
Nou ik vraag me af of het normaal is 馃檲馃 meneer is bijna 8 kilo en nog niet eens 5 maanden 馃ぃ

4 maanden geleden

Reactie op Jh0592

Nou ik vraag me af of het normaal is 馃檲馃 meneer is bijna 8 kilo en nog nie ...
Zo dan hahaha de mijne heeft maat 68, en weegt nu over de 7kg weet niet precies hoeveel nog en is 4 maanden en een paar dagen haha maar maat 80 jeetje wat groot馃檲馃槄

4 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Zo dan hahaha de mijne heeft maat 68, en weegt nu over de 7kg weet niet pre ...
Ja en ik geef hem gewoon flesvoeding tenzij ze pokon in de nutrilon verstoppen 馃お dat vraag ik me nu toch af 馃檲. Z,n vader is 180 en is iets zwaarder en ik ben 163 en een veertje dus wel apart 馃槃.

4 maanden geleden

Reactie op Jh0592

Ja en ik geef hem gewoon flesvoeding tenzij ze pokon in de nutrilon verstop ...
Ik heb ook tot 2 weken geleden altijd nutrilon gegeven en nu sinds 2weken kruidvat maar de mijne past nog lang geen 80馃槄馃き 68 zit al beetje ruim nog maar 62 is dan wel weer krappe kant hahaha

4 maanden geleden

Reactie op Jh0592

Zelf ben ik 1.67 en me vriend ongever 1.72 we zijn beide niet groot馃ぃ

4 maanden geleden

Reactie op Jh0592

Oh en ik weeg zelf 60.5 kg was voor zwangerschap 54 kg altijd maarja ik blijf nu rond de 60 wegen馃槄 en me vriend rond de 70 a 80 kg ongeveer馃槉

4 maanden geleden

Reactie op Anouk689

Dochter 16 weken, 6 kg en 62 cm en maakt net de rustige overgang naar maat ...
Heel herkenbaar dit.