27 Reacties

2 jaar geleden

Elke autostoel kan toch op een kinderwagen bevestigd worden (met adapters). Zelf kiezen wij wel echt voor een maxi-cosi. Zeker als ze nog klein zijn vallen ze vaak in slaap in de auto. Dan wil je ze niet uit de autostoel tillen. Je tilt gewoon de autostoel uit de auto en het kan verder blijven slapen.

2 jaar geleden

Reactie op YTPB

Elke autostoel kan toch op een kinderwagen bevestigd worden (met adapters). ...
Goeie tip van de losse maxicosi, thanks! Volgens de ene verkoper zou de Cybex bijvoorbeeld moeizamer op de adapters komen dan de Maxicosi, terwijl ze net andersom zeiden in een andere zaak. Dat zorgde bij ons voor veel twijfels en vragen haha

2 jaar geleden

Goeie tip van de losse maxicosi, thanks! Volgens de ene verkoper zou de Cyb ...
Wij hebben fijne ervaringen met het merk Maxi-Cosi. We hebben wel eens een ander merk (grotere autostoel) gehad maar dat werkt niet fijn. We hebben een autostoel gekregen bij aankoop van de kinderwagen. Maxi-Cosi Cabriofix S I-size. Ik heb de autostoel niet echt goed bekeken. Het is niet een type die wij zelf zouden kiezen. We kijken het aan. Als het niet voor ons werkt gaan we naar de winkel en kopen we een nieuwe.

2 jaar geleden

Reactie op YTPB

Elke autostoel kan toch op een kinderwagen bevestigd worden (met adapters). ...
Dit is precies de reden waarom wij gekozen hebben voor een Cybex. Deze kan je wat meer in een lig stand zetten, waardoor ons kindje langer in het auto stoeltje kan blijven en dus lekker door kan slapen, ook als we al uitgestapt zijn. En omdat deze lichter is van gewicht dan andere autostoeltjes.

2 jaar geleden

Wij zijn echt gek op die Pebble 360 van Maxi Cosi omdat het zó relaxt is dat je het stoeltje naar je toe kan draaien, maakt het een stuk makkelijker om de baby in en uit de auto te halen en nu ons kindje peuter is kan hij daardoor ook heel makkelijk zelf de auto in klimmen. Maar heb geen ervaring met de Joolz kinderwagen! succes :)

2 jaar geleden

Wij willen de maxi cosi cabriofix met isofix base kopen omdat dit de goodkoopste maxi cosi is, en we waarschijnlijk ook snel over willen stappen op een draaibare autostoel vanaf 0 jaar. Wij vinden in verhouding een draaibare base voor meerde stoelen (maxi cosi 360 bijvoorbeeld) veel te duur, 2 keer een losse base en stoel is goedkoper.

2 jaar geleden

Wij gaan zeer waarschijnlijk voor Pebble 360 Pro stoeltje met FamilyFix 360, misschien ook de Pro versie. Daar kan dan de Pearl stoeltje ook op daarna.

2 jaar geleden

Reactie op Maris97

Wij willen de maxi cosi cabriofix met isofix base kopen omdat dit de goodko ...
Zo hebben wij het ook gedaan! Zodra onze eerste in de Axissfix pastte is ze daarin gegaan en dat gaan we nu weer doen. Werkt perfect.

2 jaar geleden

Reactie op Sproet

Wij gaan zeer waarschijnlijk voor Pebble 360 Pro stoeltje met FamilyFix 360 ...
Wij ook! En dan inderdaad voor de pro zodat het stoeltje 0 tot 4 er daarna op past Je hebt bij maxi cosi zelf hier ook een bundel voor, maakt kwa kosten niets uit maar de familyfix en alles zijn helaas ook bijna nooit in de actie

2 jaar geleden

Wij hebben een kinderwagen van maxi cosi zelf dit is een 3 in een scheelt heel veel kosten. Maxi cosi zelia 3 s trio geen gekloot qua base of onderstel van een andere kinderwagen.

2 jaar geleden

Reactie op Jh0592

Wij hebben een kinderwagen van maxi cosi zelf dit is een 3 in een scheelt h ...
Die hebben wij ook aangeschaft. Bijna helemaal compleet voor een leuk bedrag. We missen alleen nog een voetenzak

2 jaar geleden

Reactie op YTPB

Die hebben wij ook aangeschaft. Bijna helemaal compleet voor een leuk bedra ...

2 jaar geleden

Ik wil waarschijnlijk de Nuna Pipa next kopen, dit ivm het gewicht. Helaas vind ik ze wel zeer prijzig…

2 jaar geleden

Reactie op TeuntjeTB

Ik wil waarschijnlijk de Nuna Pipa next kopen, dit ivm het gewicht. Helaas ...
Wij wachten nog op Black Friday en andere aanbiedingen. Al is dat altijd spannend met eventuele prijsverhogingen in 't voor... Heb jij de Joolz ook?

2 jaar geleden

Wij hebben vandaag de maxicosi 360 pebble isize gehaald. Met behulp van adapters past hij bij onze kinderwagen fox 5 bugaboo

2 jaar geleden

Reactie op lovelybaby8080

Wij hebben vandaag de maxicosi 360 pebble isize gehaald. Met behulp van ada ...
We gaan het bevestigen met gordels.

2 jaar geleden

Wij wachten nog op Black Friday en andere aanbiedingen. Al is dat altijd sp ...
Ja ik heb ook een Joolz! Hopelijk scoren we ergens een mooie aanbieding

2 jaar geleden

Iemand toevallig ook ervaring met de Nuna autostoeltjes?

2 jaar geleden

Wij hebben de joolz geo 3 besteld en gaan in oktober kiezen tussen maxi cosi of cybex voor in de auto incl. draaibare en isofix base. Tip van de verkoopster was om dat ter plekke te kijken welke prettiger voor ons werk (ook met adapters op de kinderwagen). Vanuit daar maken we dan de definitieve keuze. Ik vind de cybex t i size in groen wel heeel mooi!

2 jaar geleden

Wij hebben ook de joolz geo3 besteld en wij gaan waarschijnlijk voor de cybex T cloud. Kennissen van ons hebben de cybex en zeggen dat het ideal is met het draaien en het in ligstand kunnen zetten, zodat de kleine langer door kan slapen. Zelf nog geen ervaring met hem op de kinderwagen zetten, maar dat zullen we nog even aan moeten kijken.. lijkt mij dat het met de juiste adapters gewoon prima werkt! :)