34 Reacties

3 jaar geleden

Ik slik alles van Vitakruid!

3 jaar geleden

Reactie op Nikki-R

Ja wij ook!

3 jaar geleden

-Foliumzuur incl vitamine d (etos of kruidvat) -magnesium -Omega 3-6-9

3 jaar geleden

Ik heb van davitamon de zwanger capsules met extra d3 en omega

3 jaar geleden

Hier ook de Dag & nacht mama, omega 3, vitamine D en visolie, alles van vitakruid

3 jaar geleden

100% vitakruid. Is duur maar de andere waaronder Davitamon en Kruidvat Etos etc zijn allemaal syncretisch en dus gemaakt in de fabriek. Vitakruid niet.

3 jaar geleden

Multi dag en nacht mama, visolie 1400 en magnesium complex allemaal van Vitakruid 🙏🏻

3 jaar geleden

Kun je die van Vitakruid de gehele zwangerschap gebruiken?

3 jaar geleden

Ik neem nu nog de davitamon vitamines maar zojuist die van Vitakruid besteld. Ik slik ook dagelijks probiotica van Nutribites. Dit deed ik al voordat ik zwanger werd voor een goede weerstand.

3 jaar geleden

Reactie op Djenn

Ja en ook daarna nog 😊

3 jaar geleden

Reactie op Djenn

Yes!

3 jaar geleden

Ik krijg die pillen van Vitakruid echt niet weg tijdens mijn zwangerschap. Kokhalzend komen ze er weer uit. 😬

3 jaar geleden

Reactie op Nikki-R

Ik ook! Mama dag en nacht en visolie van Vitakruid. En ik wil probiotica van bonusan nog gaan bestellen

3 jaar geleden

Ik gebruik Vitortho meer-in-2 zwanger. Algenolie dha+epa van arctic blue (geen vissmaak). Arkopharma gembercapsules tegen de misselijkheid. Er komt nog vitakruid magnesium bisglycinaat aan omdat er weinig magnesium zit in de vitortho.

3 jaar geleden

Let wel op met visolie dat het geschikt is voor tijdens de zwangerschap. Er kan namelijk teveel kwik etc in zitten!

3 jaar geleden

Niet 😊 in vitamines zitten synthetische stoffen die ik liever niet bij mijn ongeboren spruit wil krijgen. Veel afwisseling qua eten; noten, peulvruchten, veel groente en fruit, groentesmoothies etc.

3 jaar geleden

Niet 😊 in vitamines zitten synthetische stoffen die ik liever niet bij mij ...
En foliumzuur?

3 jaar geleden

Niet 😊 in vitamines zitten synthetische stoffen die ik liever niet bij mij ...
Kijk even bij de vegan vitamines van vitaminfit. Ik ben allergisch voor veel vulstoffen in gangbare vitamine pillen, deze zijn op basis van natuurlijke oliën en werken super fijn. Geef deze ook aan mijn zoontje van 1,5

3 jaar geleden

FolaD

3 jaar geleden

Reactie op Nietje

En foliumzuur?
Ook niet, foliumzuur zit in bladgroente dus genoeg groene groentes eten (spinazie, broccoli etc)