32 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op juon

Ik herken dit van onze oudste, toen had ik het ook even heel zwaar na een v ...
Ik hoop dat het t.z.t. af zal zakken.. ze vindt het nu al enorm leuk bij de opvang steeds. Lachen als ze aankomt en ze heeft zelfs een favoriete leidster haha! Ook constant foto’s waar ze lief speelt of lacht en altijd einde dag horen we dat ze het super gedaan heeft en heel vrolijk was en veel moest lachen .. dar stelt enigszins gerust

2 maanden geleden

Reactie op Roooss_94

Hey! Een tijdje terug heb ik ook een topic geopend over 4 dagen werken en ...
Thanks voor je verhaal! Ja voor de rest gaat alles prima. Ik heb echt een geweldig leuke baan, een top werkgever en niets aan te merken. Verder ook alles prima. We hebben juist sinds een tijdje echt een ritme ook voor onszelf met alles dus de dagen lopen juist vloeiend.. ik hoop dat het ff wennen is..

2 maanden geleden

Reactie op Roooss_94

Hey! Een tijdje terug heb ik ook een topic geopend over 4 dagen werken en ...
Inmiddels gaat het wel helemaal goed met je hoop ik?

2 maanden geleden

Reactie op Marixionaire

Thanks voor je verhaal! Ja voor de rest gaat alles prima. Ik heb echt een g ...
Wat een gerustelling! Fijn werkt zorgt misschien ergens ook voor afleiding.

2 maanden geleden

Reactie op Marixionaire

Inmiddels gaat het wel helemaal goed met je hoop ik?
Helaas niet zo.. ben thuis komen te zitten met ppd en wacht nu op de bedrijfsarts ect.. geen idee hoelang dit gaat duren helaas. Tot nu rusten en genieten met de baby.

2 maanden geleden

Mag ik vragen waar je werkt? Ik zoek ook een leuke fijne werkgever sinds ik ontzettend ongelukkig ben bij mijn huidige ;(

2 maanden geleden

Je verhaal is wel herkenbaar! Ik heb nu een tweede dochtertje, en bij allebei de meiden had ik moeite om te werken. Wel kan ik me herinneren van de vorige zwangerschap dat die hunkering om thuis te blijven stopte toen ik stopte met borstvoeding. Misschien dat dat bij jou nog een rol kan spelen? Maar ook zonder borstvoeding denk ik dat het biologisch gezien volstrekt logisch is dat we de drang hebben bij onze baby te zijn, ik probeer het maar mooi te vinden dat de natuur zo goed zijn werk doet😅

2 maanden geleden

Lieve mama, ik weet niet of mijn bericht verder helpend is. Maar ik kan alleen maar zeggen: tijd krijg je nooit meer terug. Als je voelt dat je meer met je baby wilt zijn DOE HET. Want hoe erg zou het zijn als je ooit terug kijkt en denkt: had ik maar... Kijk ik snap je heel goed. Alles zoals het nu is voelt perfect. Dat hebben wij thuis ook. Het loopt lekker, financiën leven vrijheid en dat is veel waard. Wij sparen ook voor later. Maar echt mama, later is niet belangrijk. Het is het nu wat telt. We zijn als mensen heel overtuigd dat we moeten sparen voor later, wat heeeel goed is!! Want door te sparen creëer je uiteraard mogelijkheden. Maar aan de andere kant dingen die niet stil staan, daar moet denk ik echt vanuit het hier en nu genoten worden. Een baby's groei staat niet stil. De tijd staat niet stil. Dat zijn dingen waar je denk ik nu bewust van moet zijn. Alles wat je wilt creëren voor straks, kan ook dan. En wat is geld, ten opzichte van een mooie best korte periode met je lieve baby. Want binnen no time hebben ze een school leeftijd en heb je dan meer tijd en ruimte dan ooit en kan je dan ook de keuzes maken die je nu maakt, maar daarvoor wel tijd opoffert met je moppie. 🩷🩷🩷

2 maanden geleden

Reactie op Roooss_94

Helaas niet zo.. ben thuis komen te zitten met ppd en wacht nu op de bedrij ...
Och joh. Wat heftig zeg! Heel veel sterkte gewenst en geniet van je kleine ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Cleo81

Mag ik vragen waar je werkt? Ik zoek ook een leuke fijne werkgever sinds ik ...
Hey Cleo! Ik heb je een verzoek gestuurd om het te bespreken. Vervelend dat je zo ongelukkig bent nu..

2 maanden geleden

Reactie op Mom_and_momtobe!

Je verhaal is wel herkenbaar! Ik heb nu een tweede dochtertje, en bij alleb ...
Ik heb wegens medische redenen nooit borstvoeding gegeven dus dat speelt bij mij inderdaad geen rol. Ik denk dat ik vooral bang ben dat ik “alle” dingen ga missen.. hoewel ik ook vandaag zag dat ze de eerste keren echt bij ons doet.. omrollen. Tijgeren.. al Die eerste keren is bij ons geweest. Misschien ben ik bang om los te laten? 😅🙈

2 maanden geleden

Reactie op Cleo81

Lieve mama, ik weet niet of mijn bericht verder helpend is. Maar ik kan all ...
Heel erg bedankt voor je bericht! Ik heb inmiddels met m’n werkgever besproken dat ik het “veel” weg zijn soms best lastig vind en ze vroegen zich vooral af hoe ze me konden helpen. Vanaf deze maand ben ik volledig op alles ingewerkt en ga ik binnenkort 2 van de 4 dagen thuis werken zodat ik geen reistijd heb en daardoor 1,5 uur per dag meer met de kleine meid kan zijn. Ook heb ik extra dagen vrij kunnen krijgen om met haar te zijn en tot mezelf te komen. En ze vragen nu ook geregeld of ik nog iets nodig heb en als het teveel is, ik het eerlijk kan aangeven. Ik heb je trouwens een verzoek gedaan wegens je andere comment. Dan kunnen we het privé er even over hebben. Vind dat wat fijner als de naam van m’n werkgever zo neer te gooien (ondanks dat ik niets anders dan lof heb voor ze🤗).