8 Reacties

2 jaar geleden

Wij gaan toch vasthouden aan de 'ieder voor zich' afspraak. why? Als we iedereen nou in de avond inplannen, mogen ze alleen komen als ze eten meenemen, of voor ons koken. Scheelt ons ellende in de keuken en de mensen die komen hebben het gevoel dat ze ook echt iets mogen en kunnen doen voor ons. Plus, dan kunnen ze wat langer met de kleine knuffelen. Ik maak mij overigens meer zorgen om de Oma showe die gepland staat. Ja, een oma shower, oma die gaat vieren dat ze oma is. Ik moest er zelf ook even over nadenken hoe dat gaat zijn. anyway, geniet van jullie kleine!

2 jaar geleden

nou moet er niet aan denken om ineens zoveel mensen in huis om mijn baby te hebben. dan liever in alle rust de visite verdeeld. dan wacht de een maar wat langer dan de ander. ik zit echt nog niet te wachten op een "feest" ik zou er zelf alleen al totaal overprikkeld van worden dan te bedenken dat die mensen misschien ook nog kinderen meenemen. en wie doet alle "catering" nee馃 niet weggelegd voor ons. wij hebben de eerste week alleen familie gehad en nu langzaam wat vrienden maar heel erg verdeeld gelukkig is er niemand die verwacht dat het meteen kan.

2 jaar geleden

Wij doen een babyborrel in een caf茅 van kennissen van ons als ons kindje ongeveer 2 maanden oud is. Zij regelen alles voor ons. Eerder lukte niet ivm vakanties van ouders en die willen we er ook graag bij hebben. We hebben dat bij ons zoontje 2 jaar terug ook gedaan toen hij geboren was en is ons heel erg goed bevallen. Mensen die dicht bij ons staan komen sowieso eerder op kraamvisite maar nodigen we ook uit op de borrel. We hadden geen zin om nog maanden thuis kraamvisite te krijgen en alle weekenden aan huis gebonden te moeten zijn. Wij nodigen ongeveer 90 volwassenen uit en 30 kinderen maar ik verwacht niet dat iedereen gaat komen. We hadden bij ons zoontje van 14:00 tot 18:00 maar dat was wel lang. We doen nu van 13:30-16:30.

2 jaar geleden

Wij gaan ook dit keer weer voor een babyborrel. Hebben dit al 6x eerder gedaan. Gewoon thuis. Wil niet alle visite constant over de vloer wekenlang.

2 jaar geleden

Reactie op Jordi1991

Wij gaan toch vasthouden aan de 'ieder voor zich' afspraak. why? Als we ied ...
Een...oma shower? .. Ja.. dat is ook een manier om alle aandacht naar je toe te trekken 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op Jordi1991

Een Oma shower? Nog nooit van gehoord. 馃ぃ馃ぃ馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op Jordi1991

Haha oma shower 馃槀

2 jaar geleden

Wij geven ook een kraamborrel. Ik vond kraamvisite bij de eerste echt een ding. Mensen bleven soms te lang, avonden zat je thuis met visite of in de weekenden.. ik heb daar echt geen zin meer in. + dat in de avond nu ook niet handig meer is omdat we al kindje van 2 hebben. We nodigen ongeveer 70/80 mensen uit. Maar geloof nooit dat iedereen komt. We doen het op een locatie waar we zelf wel eten en drinken mee moeten nemen. Maar dan is het wel zelf service voor de gasten馃槃